Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt svært betatt av en 25 år eldre mann. Er det noe vits å drømme om at dette kunne fungert som et forhold? Om så bare for noen år for å ha det litt gøy?

Anonymkode: 7a195...ee1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For gøy? Ja. 
For seriøsitet? Nei. 

Dette sagt, så vil det komme helt an på hvor gamle dere er. Om du er 20 og han er 45, så......

• Liker 5
Skrevet

Uff, for en gammel gris, Dump ham. Du fortjener bedre.

Anonymkode: 1a93d...e16

• Liker 1
Skrevet

Om det er for mye eller ikke, kan vel bare du svare på. Kjenne etter hva du vil. Og så er jo sjansene bedre for at det lykkes om du er eldre enn 30, da er man gjerne mer sikker på seg selv og hva man ønsker med livet.

Det er flere par som har lange og gode forhold til tross for stor aldersforskjell. Feks Calista Flockhart og Harrison Ford, Annette Bening og Warren Beatty, Dag Solstad og Therese Bjørneboe, Anine Kierulf og Rune Slagstad, Catherine Zeta Jones og Michael Douglas, for å nevne noen. 

Anonymkode: 9dfb9...1f2

• Liker 3
Skrevet

Hvor gammel er du.. 

Anonymkode: 51c50...6ba

Skrevet

Er han gift eller har barn? Fordi da er du i ferd med å bli lurt 

Anonymkode: 5dca1...0ed

• Liker 2
Skrevet

Er det mye? Ja

Er det for mye? Opp til dere det.

Anonymkode: f4c89...ec3

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Eller han fortjener bedre.

Anonymkode: 9b14e...10f

• Liker 2
Skrevet

Synes du skal nyte deilig sex med en eldre mann med mye erfaring.

Anonymkode: ebf0f...70c

• Liker 2
Skrevet

Som et vennskap med fordeler, vil nok være betraktelig enklere. Det skal to meget sterke personer til å stå i et slikt forhold, siden aldersforskjellen vil få fokus uansett hvem dere møter, og bak deres rygg. Jeg hadde ikke giddet å stå i noe sånt.  M52

Anonymkode: 8a737...153

Skrevet

Det kan funke godt lenge, men det blir noe helt annet når du er 40 og han er 65. Du har energi og oveskudd, mens han sovner klokken ni på kvelden og vil ta det rolig.

Kjenner flere som gikk i den fellen.

Anonymkode: cf2be...20d

• Liker 2
Skrevet

Det er ganske stor forskjell ja, spesielt om du er i 20 årene, det betyr ikke at det ikke kan bli et fint forhold  så lenge det varer da.

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Så lenge begge er voksne er det jo ingen som gjør noe galt, men jeg tror dessverre det er for stor aldersforskjell til å fungere i lengden. Fungerer sikkert fint når den ene er 30 og den andre 55, ikke fullt så bra når den ene er 50 og den andre 75... Men ingen regel uten unntak, så klart.

Skrevet

Æsj, han er jo på alder med foreldrene dine. 

Anonymkode: 11379...772

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 28, samboeren min 19 år eldre. Utad er han Oslos peneste mann, alle damer i alle aldere vil ha han. sannheten er at han er skakk kjørt mentalt og dårlig potens. Finn deg en på egen alder! Virkelig. 

Anonymkode: 82617...15d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tosk, bare misunnelig du, får ikke dame selv heheh

Anonymkode: 06993...de6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det kan funke godt lenge, men det blir noe helt annet når du er 40 og han er 65. Du har energi og oveskudd, mens han sovner klokken ni på kvelden og vil ta det rolig.

Virkelig ? Det der er nok ikke pga alder, det er pga hvordan de har ivaretatt seg selv, kjenner mange 70 åringer som er i bedre form en slappe sofa griser i 30 årene, Men det betyr ikke at alle i 30 årene er det. Heller ikke alle  selv om du kjenner flere. Toskete argumentasjon, spunnet ut av misunnelse.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er 28, samboeren min 19 år eldre. Utad er han Oslos peneste mann, alle damer i alle aldere vil ha han. sannheten er at han er skakk kjørt mentalt og dårlig potens. Finn deg en på egen alder! Virkelig. 

Obs, så er du avslørt....49 år og uten potens ? Gått på steroider da ? du argumenterer som en nisse

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette er for generalisert. Jeg er 39, og kjæresten min er 61. Han er mer energisk enn meg, mindre lat enn meg også, han får gjort mye mer enn meg. Forguder han.

Anonymkode: 9dfb9...1f2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Obs, så er du avslørt....49 år og uten potens ? Gått på steroider da ? du argumenterer som en nisse

Nei, JEG på 28 er jo dame. Og jeg tror ikke han har gått på stereoider nei, det kan jeg avføye med en gang. Det er vel psyken som stiller han et puss. Men altså, poenget er: han ser himla vakker ut, alle snur seg etter han, men vesenet er ikke vinnende. Hadde jeg valgt på nytt hadde jeg valgt en på min egen alder. Og ikke bare pga potensen. Forskjellige syn på livet, de eldre har ofte (i vårt tilfelle levd 20 år lenger enn meg), opplevd mer, har et annet syn på ting. Men, han mener jo at vi har det himla bra. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...