Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 20 dager siden testet jeg negativt på et fryseforsøk vi hadde. Blodprøven var også helt negativ.

Et par dager senere begynte jeg å blø. Men hadde verken smerter eller like sterke blødninger som jeg pleier å ha. Syns det var veldig svakt. Og det stoppet omtrent helt etter 3 dager. For så bare litt småtteri med blod.

Har siden dag 10 i syklusen testet for eggløsning. Ikke en eneste positiv test.

Smertene begynte 11 dager etter blødningsdag. Fikk helt vanvittige smerter. Lå våken hele natta og trodde jeg virkelig skulle stryke med.

Så stoppet det helt plutselig.

Det siste døgnet har jeg igjen opplevd helt vanvittige smerter, er oppblåst i tillegg, masse gul utflod og veldig kvalm.

Nå er jeg redd for at dette kan være noe ille greier? Gikk på progynova og lutinus. Mener at man ikke skal kunne bli overstimulert ved fryseforsøk. Skal ringe sykehuset på mandag. Noen andre her som har opplevd dette?  Begynte å tenke i dag at. «Oi shit». Har tatt graviditetstest altså. Helt negativ.

Anonymkode: 94c7e...8c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trasig! Har ingen erfaring men håper du får sjekket det ut snart!

Anonymkode: f0438...934

Skrevet

Kan være cyster (ikke farlig, men smertefullt), eller ubalanse etter medisinering. Umulig å gjette. Kontakt klinikken, som du allerede har planer om, eller legevakt om smertene tiltar i dag. 

Anonymkode: b9bc5...581

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...