AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Hvor mange dpo var du når du opplevelse festeblødning? Og når testet du positivt? 😊🤗 Anonymkode: 9497f...83e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor mange dpo var du når du opplevelse festeblødning? Og når testet du positivt? 😊🤗 Anonymkode: 9497f...83e *Hvor mange dpo var du når du hadde festeblødning? Anonymkode: 9497f...83e
Amatariel Skrevet 28. februar 2021 #3 Skrevet 28. februar 2021 Jeg har fått festeblødning 1 av de 7 gangene jeg har blitt gravid. Det var ingen tvil, og jeg skjønte med èn gang at jeg var gravid da det skjedde. Det var på 9 dpo, og jeg tørket meg etter tissing. Dopapiret ble helt knall rødt. Klart friskt blod. Fikk jo først litt sjokk, og tørket meg febrilsk videre, men det kom ikke en dråpe til. Det forble med det ene tørket. Jeg testet ikke denne dagen, men er sikker på at jeg ville sett en svak strek da. Jeg testet positivt på 11 dpo med en temmelig klar strek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå