AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Nettopp sett dokumentaren på VG+. Fy f*en hvor provosert, forbanna, sjokkert og trist jeg er. Hvordan kunne/kan verdenssamfunnet sitte og se på at dette skjer? Hvordan kan en diktator nærmest slakte innbyggerne sine, uten at noen løfter en finger? Anonymkode: b6785...4ab
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Så den nettopp. Sterk film! Rørende å få se menneskene som sto i denne elendigheten. Noen av bildene der klarer jeg ikke få ut av hodet! Anonymkode: 6f135...a2d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Jeg har også sett denne, og kan anbefales. Den var sterk, provoserende og rørende. Den babyen tatt ut av keisersnitt har festet seg på hjernen. For et rørende, grusomt og trist klipp, men likevel så fint. Anonymkode: dcf1c...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har også sett denne, og kan anbefales. Den var sterk, provoserende og rørende. Den babyen tatt ut av keisersnitt har festet seg på hjernen. For et rørende, grusomt og trist klipp, men likevel så fint. Anonymkode: dcf1c...5b6 Ja helt enig, det var en veldig sterk hendelse, orka ikke så se på hele, men urolig hva de fikk til på det sykehuset! Anonymkode: 6f135...a2d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Utrolig sterk film ja, så den på kino i fjor, men den scenen med babyen husker jeg godt. Det er en komplisert konflikt, og verdenssamfunnet sitter slett ikke bare å "ser på det som skjer". Og man har også sett oppigjennom historien hva som skjer når vestlige land velger å gripe inn i konflikter, det går som regel ikke bra. Borgerkrigen i Syria har vært forferdelig for landet. Assad er en forferdelig diktator, men så ser man at når borgerkrig starter så skaper det grobunn fra andre grupper som er enda verre, slik som IS. Men ja, det er en veldig bra dokumentar som jeg anbefaler alle å se. Anonymkode: decad...367 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 Luftangrep må være det feigeste ever! Så fucking uansvarlig når man ser hvordan det går ut over uskyldige sivile og barn! Anonymkode: 6f135...a2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå