AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Bare for gøy... hvilken type hår er «verst» å klippe? De med tykt hår, eller de med tynt? Krøller, fall eller stritt? Tenker da hvis man vil ha en kort frisyre. 😊 Anonymkode: 10f90...934
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 Min frisør sa at hun syns det var verst å klippe de med asiatisk hår fordi det er grovt og ikke så enkelt å klippe. Anonymkode: 76d6d...0b8 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #3 Skrevet 27. februar 2021 De færreste frisører kam krøllete hår, har måtte klippe det selv😩 Anonymkode: ec252...d05 6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #4 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Min frisør sa at hun syns det var verst å klippe de med asiatisk hår fordi det er grovt og ikke så enkelt å klippe. Anonymkode: 76d6d...0b8 Det høres rart, man har da en skarp og god frisørsaks/saks til å klippe hår. Anonymkode: ec252...d05 1
Gjest TheCatLady Skrevet 27. februar 2021 #5 Skrevet 27. februar 2021 Jeg har fått høre at mitt hår er vanskelig, at det er en utfordring når jeg kommer osv. De færreste klarer å klippe det, men mange skal klippe minst mulig uansett hva jeg sier. Jeg har tykt, langt hår med masse fall. Antar at det er vanskelig på grunn av mengden og fallet kanskje? I tillegg til at jeg gjerne vil tynne det ut og gjøre noe ut av det.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #6 Skrevet 28. februar 2021 Stritt hår 🤢😣 Elsker å klippe hår med krøller, det er det beste jeg vet 😍 Anonymkode: 9f3aa...315 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #7 Skrevet 28. februar 2021 Har tykt, langt hår med mye fall (tynne hårstrå, men veldig mange, typisk nordisk mykt hår🙂). Er over 50 år, og frisører har elsket håret mitt hele mitt liv. Også da det var kort. Er lett å forme. Var hårmodell til konkurranser mange år da jeg var ung. Frisøren jeg har nå må alltid stå og kose litt med håret mitt før hun starter klipping 😀. Men jeg har vært borti et par frisører som har virket usikre også. Som har styrt veldig med rettetang før klipping osv. Anonymkode: 1d1ec...f48
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #8 Skrevet 28. februar 2021 TheCatLady skrev (7 timer siden): Jeg har fått høre at mitt hår er vanskelig, at det er en utfordring når jeg kommer osv. De færreste klarer å klippe det, men mange skal klippe minst mulig uansett hva jeg sier. Jeg har tykt, langt hår med masse fall. Antar at det er vanskelig på grunn av mengden og fallet kanskje? I tillegg til at jeg gjerne vil tynne det ut og gjøre noe ut av det. Jeg har og tykt hår med masse fall. De sier ikke det er vanskelig, men alle skal tynne så veldig! Anonymkode: 8f2b3...007
Gjest TheCatLady Skrevet 28. februar 2021 #9 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har og tykt hår med masse fall. De sier ikke det er vanskelig, men alle skal tynne så veldig! Anonymkode: 8f2b3...007 Jeg vil at de skal tynne endel, men ikke altfor mye. De fleste tør ikke det har jeg merket meg.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #10 Skrevet 28. februar 2021 Jeg har veldig tykt og glatt rett hår, og det og sette opp håret mitt skaper frustrasjon hos frisører. Men klippe det går fint. Men finner ingen som vil klippe det kort nok. For de synes jeg har så fint hår, men på våren vil jeg gjerne ha det relativt kort, og håret vokser jo som ugress. Men ingen klipper kort nok. Anonymkode: 0ca4b...2c5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #11 Skrevet 28. februar 2021 Det er ikke alltid man ser selv hva man kler best, mye rare og ukledelige frisyrer der ute. Så det er sikkert derfor frisørene gjør noe annet en det man ønsker. Men siden man betaler for det og selv må få velge dette selv, synes jeg uansett frisøren skal høre på kunden Anonymkode: ec252...d05
Yuumi Skrevet 28. februar 2021 #12 Skrevet 28. februar 2021 Jeg har tykt, langt hår med fall. Jeg sier alltid til frisør at jeg ikke vil tynne det ut. Jeg har alltid tenkt at å tynne det ut bare gjør håret større da de korterte hårene dytter de lengre. Meen tar eg feil? Burde jeg tynne det ut neste gang?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #13 Skrevet 28. februar 2021 Yuumi skrev (26 minutter siden): Jeg har tykt, langt hår med fall. Jeg sier alltid til frisør at jeg ikke vil tynne det ut. Jeg har alltid tenkt at å tynne det ut bare gjør håret større da de korterte hårene dytter de lengre. Meen tar eg feil? Burde jeg tynne det ut neste gang? Se på youtube av begge varianter hvor noen klipper hår, sås er du hva du foretrekker for ditt hår:) Anonymkode: ec252...d05
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #14 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Min frisør sa at hun syns det var verst å klippe de med asiatisk hår fordi det er grovt og ikke så enkelt å klippe. Anonymkode: 76d6d...0b8 Feil og unøyaktigheter i klippen synes veldig godt i rett og stritt hår, så krever mer av frisøren. Anonymkode: 6bed8...af4
Gjest TheCatLady Skrevet 28. februar 2021 #15 Skrevet 28. februar 2021 Yuumi skrev (37 minutter siden): Jeg har tykt, langt hår med fall. Jeg sier alltid til frisør at jeg ikke vil tynne det ut. Jeg har alltid tenkt at å tynne det ut bare gjør håret større da de korterte hårene dytter de lengre. Meen tar eg feil? Burde jeg tynne det ut neste gang? Jeg vet ikke, men mitt hår blir i hvert fall mindre tungt og lettere å stelle. Det må være en frisør som kan det. Mange tynner bare helt nede på håret mitt og det hjelper ikke.
Yuumi Skrevet 28. februar 2021 #16 Skrevet 28. februar 2021 TheCatLady skrev (1 time siden): Jeg vet ikke, men mitt hår blir i hvert fall mindre tungt og lettere å stelle. Det må være en frisør som kan det. Mange tynner bare helt nede på håret mitt og det hjelper ikke. Hvor langt opp tynner de som gjør det 'rett' på håret ditt?
Yuumi Skrevet 28. februar 2021 #17 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Se på youtube av begge varianter hvor noen klipper hår, sås er du hva du foretrekker for ditt hår:) Anonymkode: ec252...d05 Mener du der noen tynner ut og andre ikke? Forslag til videoer?
Gjest TheCatLady Skrevet 28. februar 2021 #18 Skrevet 28. februar 2021 Yuumi skrev (1 minutt siden): Hvor langt opp tynner de som gjør det 'rett' på håret ditt? De tar i lengdene og er ikke redd for å ta litt. De andre klipper bittelitt helt nederst, men det hjelper ingenting. Håret er fortsatt uregjerlig og tungt. Jeg liker det sånn, men har forstått at noen med samme hårtype ikke liker det. Så kommer sikkert an på smak, men jeg synes mange klipper veldig lite i forhold til prisen de tar.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #19 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Stritt hår 🤢😣 Elsker å klippe hår med krøller, det er det beste jeg vet 😍 Anonymkode: 9f3aa...315 Men er du flink? Anonymkode: 3fd60...ea6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå