durch Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Jeg kjedet vettet av meg her forleden da jeg surfet på YouTube og forvillet meg inn på videoer av damer som sminker seg. Det angrer jeg på. Jeg fikk mildt sagt en øyevekker av hvor ekstrem forskjellen er på et usminket kvinneansikt og et hvor kosmetikken har fått fritt spillerom. Jeg så kvinner som kanskje var i beste fall midt på treet uten sminke til å bli 9-10 på skalaen med sminke. Det synes jeg er skremmende. Det er akkurat som jeg har oppdaget at det ikke er kvinners naturlige oppsyn jeg alltid har funnet vakkert, men det er hva foundation, eyeliner og hva resten av opplegget heter, gjør med dem. Jeg sitter her litt mutt. Jeg visste virkelig ikke at forvandlingen var i nærheten så stor. Nå vet jeg ikke hvor jeg skal gå videre i forhold til romantikken. Nesten så jeg skulle ønske jeg var homo. Og da står det faen med ille til. 7
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 27. februar 2021 Har du aldri sett en dame med og uten sminke før youtube? Anonymkode: d456d...e38 68
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #3 Skrevet 27. februar 2021 Sminkevideoer på youtube legges jo ut av kvinner som driver med dette profesjonelt. Det blir litt som å se sminkingen av skuespillere før filmer der de skal "forvandles". Det gjøres profesjonelt. De fleste kvinner jeg kjenner bruker max 5 minutter daglig på sminken. Jeg går ofte uten sminke, til nød er det litt på huden og litt på øyne/lepper. De fleste kvinner i forhold lar også kjæresten se dem med og uten sminke, uten at det er noe sjokk for ham. Har du aldri vært i et forhold med en kvinne og sett henne sminke seg? Anonymkode: f2651...9c5 42
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #4 Skrevet 27. februar 2021 Sminke virker forskjønnende, det kan fremheve de fineste trekkene våre. Hvis du ikke liker kvinner med mye sminke så lar du være, da finner du deg heller ei som bruker lite sminke. Er ikke så vanskelig. Anonymkode: 86a6d...358 20
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #5 Skrevet 27. februar 2021 Er du kvinne? Anonymkode: 804c5...567 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #6 Skrevet 27. februar 2021 Hvis man sminker seg mye og er god på å sminke seg vakker, kan man se ut som en annen person. Jeg tenker mange menn får seg en overraskelse den dagen dama tar av seg de falske øyevippene/vippe extensions, all foundation&pudder, rouge og at det andre de smører på seg. Anonymkode: 714f2...ee1 6
sjanglepupp Skrevet 27. februar 2021 #7 Skrevet 27. februar 2021 haha det fins jo pene damer som ikke bruker sminke også da 😆 er ikka alle som sminker seg så mye som sminke youtubere heller. du får gjøre litt research så du blir god på å spotte det da 10
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #8 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis man sminker seg mye og er god på å sminke seg vakker, kan man se ut som en annen person. Jeg tenker mange menn får seg en overraskelse den dagen dama tar av seg de falske øyevippene/vippe extensions, all foundation&pudder, rouge og at det andre de smører på seg. Anonymkode: 714f2...ee1 Det er jo bare å la være å date slike kvinner i utgangspunktet. Man ser sminke godt på et ansikt, er ikke en hemmelighet. Anonymkode: 86a6d...358 7
Arktis Skrevet 27. februar 2021 #9 Skrevet 27. februar 2021 Den mengden sminke er gjerne pen i spesielle lys eller med filter. I dagslys.. not so much. 23
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #10 Skrevet 27. februar 2021 Det er derfor du alltid skal invitere de med i svømmehallen på første date😉 Anonymkode: 557ea...3ba 12
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #12 Skrevet 27. februar 2021 Om dette sjokkerer deg, har du mange sjokk i vente. Mye har skjedd med hold-in og push Up siste årene også. Kardashian bruker spanx(?). Du får de i hele body-suits Mange festlige før og etter bilder. Google om du tør Anonymkode: 4c770...842 16
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #13 Skrevet 27. februar 2021 Hva skal man si til menn som har skjegg og/eller bart, da? Skjegg kan jo forvandle et ansikt radikalt, mange menn ser TOTALT annerledes ut med og uten skjegg. De kan meisle ansiktet og gi det form med ansiktshåret, men uten ser de veike og puslete ut i fjeset. Skjegg kan ikke vaskes av heller, man kan ende opp med å bo med en mann og ikke kjenne til hans sanne ansikt fordi han ser så føkkings annerledes ut bak alt ansiktshåret. SKUMMELT! Anonymkode: 8b6cb...8ca 16
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #14 Skrevet 27. februar 2021 Sminke vaskes iallefall av hver kveld. Anonymkode: 8b6cb...8ca 32
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #15 Skrevet 27. februar 2021 Så dramatisk er det vel ikke? Sminke endrer ikke ansiktstrekkene til folk heller. De aller fleste pene kvinner er pen også uten sminke selv om de bruker mye sminke. De er er bare pen på en litt annen måte. Anonymkode: 40590...826 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #16 Skrevet 27. februar 2021 De som legger ut video av at de sminker seg på YouTube er jo profesjonelle. De fleste kvinner bruker ikke særlig mye tid og penger på sminke. Jeg selv bruker mascara, litt pudder (for å jevne ut huden litt) og litt for å fylle inn øyenbrynene. Ingenting av dette forandrer ansiktet mitt drastisk. Jeg ser ut som akkurat den samme personen med og uten sminke. Det samme går for de fleste. Noen ser på sminke som en slags kunst de har det gøy med og bruker for å forandre ansiktsform etc, men med så mye sminke vil det synes veldig tydelig. Anonymkode: 637d7...c1f 10
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #18 Skrevet 27. februar 2021 Om det er noen trøst så er det også mye lyssetting inni bildet på disse youtuberene. Du finner sikkert videoer som demonstrerer effekten av dette. Dessuten så lever jo disse vloggerene av dette, så det er klart de er flinke har gode produkter, koster osv., jeg har ikke nubbsjangs til å replikere hva de gjør uten å se ut som en klovn. Og det er vel de aller færreste som legger full makeup i det daglige. Min sminke hadde forsvunnet på første stell(jobber i helse). Så de fleste kvinner du ser i det daglige har nok minimal makeup:) Og, man kan gjøre mye med skjegg og hår og;) Jeg fikk en fremmed mann inn i stua for en tid tilbake, og ble så paff at jeg først ble stum, og akkurat i det jeg skulle til å be ham om å for helvete hute seg ut, så kjente jeg igjen kjæresten min jeg aldri har sett uten skjegg:P Anonymkode: 50490...909 8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #19 Skrevet 27. februar 2021 For det første er det lett å se hvem som har mye sminke på seg og ikke. For det andre er det lett å forestille seg hvordan noen med sminke ser ut uten sminke. Så jeg ser ikke problemet ditt. Anonymkode: bdbd3...a39 2
Mons Skrevet 27. februar 2021 #20 Skrevet 27. februar 2021 Jeg tipper det stort sett er unge menn som ikke skjønner hvordan sminke i noen tilfeller helt endrer et utseende. Jeg har ingenting i mot sminke, men sliter litt med damer som har et tvangsmessig forhold til skjønnhet. Som en eks. Hun brukte en time foran speilet hver dag. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå