AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Han har alltid sagt, spis, kos deg, du trenger ikke bli tynnere. Alle klærne mine passer som før, jeans, undertøy, alt er som før. Jeg er aktiv hver dag og har en aktiv jobb. Tidligere i dag spiste jeg resten av en sjokolade fra tidligere, 6 ruter kanskje. Noe som har lite å si for at vi har mer liggende. Så kom kommentaren om at jeg trenger i hvert fall ikke å bli større. Jeg var på vei til å spise lompe 2 til taco, men droppet det. Ble brått lei meg og mistet all matlyst.. Så da ble han sint å kastet fra seg det han spiste. Nå sitter vi her stille, i hver vår krok. Alt jeg kan tenke på er hvordan jeg skal slanke meg. Jeg har slitt med kropp, selvbilde, litt tvang rundt dette i mange år. Så kommentarer som dette sliter meg i to. Hva skal jeg gjøre nå da? Hva er riktig måte å reagere på? Anonymkode: c8b4e...d29
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 Skal sies at jeg veier mellom 65-68 og er 168 høy. Anonymkode: c8b4e...d29
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #3 Skrevet 27. februar 2021 Hva snakket dere om når han sa det? Hvordan ble det en naturlig ting å si, liksom? Jeg tenker settingen er relevant for hvordan du bør reagere. Men generelt syns jeg ikke han trenger å ytre så mange meninger om hvorvidt du trenger å gå opp i vekt eller ned. (Jeg tenker også at han er et brødhue) Og han trenger ikke straffe deg med å bli sint for at du ble lei deg, heller. Så slitsomt, altså. Anonymkode: f72ef...119 22
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #4 Skrevet 27. februar 2021 Det var en ufin kommentar av ham, men det åpenbare svaret står jo i innlegget ditt. Du må jobbe med ditt selvbilde. Det bør ikke være så sårbart at han må holde det oppe for deg, og at du knekker sammen av en kommentar. Det var ikke greit sagt. Om du har noe som plager deg får du ta det opp på en ok og voksen måte. Det er hva jeg hadde svart. Anonymkode: 4ede8...376 11
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #5 Skrevet 27. februar 2021 Vel, det er en ekkel og unødvendig kommentar! Men 68 kilo på 168 er i mine øyne helt på grensa. Det er et par kilo til så er du overvektig. Men å si det på den måten er veldig stygt og unødvendig. Er man bekymret for partners vekt skal det sies på en veldig fin måte. Anonymkode: 9b18c...fff 11
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #6 Skrevet 27. februar 2021 Ha din egne personlighet og meninger, ikke ta han sine. Anonymkode: 04e01...61e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #7 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel, det er en ekkel og unødvendig kommentar! Men 68 kilo på 168 er i mine øyne helt på grensa. Det er et par kilo til så er du overvektig. Men å si det på den måten er veldig stygt og unødvendig. Er man bekymret for partners vekt skal det sies på en veldig fin måte. Anonymkode: 9b18c...fff Å kommentere at det er på grensa av hva du syns er ok er unødvendig også. Ingen trenger å mene så mye om hva andre veier vel! TS, du er akkurat passe akkurat som du er. Spis taco og kos deg! Har du fått hjelp for forholdet ditt til kropp og vekt tidligere? Hvis ikke er det på tide å lære deg å elske deg selv akkurat som du er. For du er god nok! Anonymkode: f72ef...119 37
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #8 Skrevet 27. februar 2021 Klesstrl min er S - M. Men da får jeg slanke meg fremover, ned til 60 kg? Anonymkode: c8b4e...d29 1
kisskissbangbang Skrevet 27. februar 2021 #9 Skrevet 27. februar 2021 Det hørtes ikke ut som en kommentar som kom helt ut av det blå. Hva var konteksten, hva sa du først? 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #10 Skrevet 27. februar 2021 Nei, du er ikke feit. Typen din er en dust. Jobb med selvtilliten og be han ryke og reise. Anonymkode: b7561...8d6 6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #11 Skrevet 27. februar 2021 kisskissbangbang skrev (7 minutter siden): Det hørtes ikke ut som en kommentar som kom helt ut av det blå. Hva var konteksten, hva sa du først? "Nå som jeg jobber så mye så kan jo litt sjokolade vedlikeholde" Før han så har jeg alltid vært veldig tynn og slitt med å holde normal vekt. Han har sagt han ikke liker tynne jenter. Anonymkode: c8b4e...d29
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #12 Skrevet 27. februar 2021 Ikke verdens mest hyggelige kommentar, men jeg tenker at man må tåle såpass og at det er litt dramaqueen å straffe han med å la være å spise middag. Det går an å bare si at du ikke likte kommentaren/ta en prat i stedet for å ødelegge lørdagskvelden for begge pga én setning du ikke likte. Anonymkode: 9c37e...dd3 11
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #13 Skrevet 27. februar 2021 Burde heller straffe ham med å spise TO middager. Anonymkode: 877d5...3bf 12
Snabeltann Skrevet 27. februar 2021 #14 Skrevet 27. februar 2021 Hadde han kanskje lyst på sjokoladen?? 🧐 uansett dust kommentar. Si du fort kan kvitte deg med 80 kilo - han! 9
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #15 Skrevet 27. februar 2021 Det er DU som bestemmer om du er fornøyd med din vekt. Det er DU som velger om du skal spise Taco-lefse nr 2. Lar du være å spise Taco, så er det ene og alene ditt valg. Har du lyst på 6 sjokoladebiter, og han også har fått tilbudet, så spiser du 6 sjokoladebiter. Håper han at du ikke går opp i vekt, ja, da får han håpe det. Det er uansett du som bestemmer hva du skal spise og om du skal slanke deg eller ei. Og den avgjørelsen tar du ikke pga hva HAN synes om vekten din. Antakeligvis synes han du er kjempeflott. Det var trolig en kommentar som kom feil ut, og som nå skulle ødelegge hele kvelden fordi du er overbevist over at han synes at du er smellfeit og bør slanke deg. Anonymkode: 0877f...2e4 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #16 Skrevet 27. februar 2021 Kan du ikke si til han hva du føler og synes om den kommentaren da, i stedet for å skrive her på KG? Er jo ikke rart samliv og forhold går til helvete når man setter seg ned i sofakroken og sutrer på et nettforum, i stedet for å snakke med partneren sin... Ærlig fuckings talt.... Anonymkode: ead75...f81 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #17 Skrevet 27. februar 2021 Snabeltann skrev (23 minutter siden): Hadde han kanskje lyst på sjokoladen?? 🧐 uansett dust kommentar. Si du fort kan kvitte deg med 80 kilo - han! Det var flere av samme i hus. Anonymkode: c8b4e...d29
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #18 Skrevet 27. februar 2021 Uavhengig av hvor mye vi veier og hvor høye vi er så svir det jo å få slike kommentarer, de tror vel at sålenge de pakker det inn med kjærlighet så er det greit. Forstår godt du ble lei deg ts. Anonymkode: 64d40...17d 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #19 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): "Nå som jeg jobber så mye så kan jo litt sjokolade vedlikeholde" Før han så har jeg alltid vært veldig tynn og slitt med å holde normal vekt. Han har sagt han ikke liker tynne jenter. Anonymkode: c8b4e...d29 Dette er jo et rødt flagg. Min mann har aldri sagt at han ikke liker tynne jenter. Eller tjukke jenter. Eller jenter med små pupper. Eller noe annet. Å snakke nedsettende om kroppsfasonger er respektløst og jeg hadde valgt bort en mann som kom med slike kommentarer. Anonymkode: 1b9f6...b0c 18
Camillapb Skrevet 27. februar 2021 #20 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Klesstrl min er S - M. Men da får jeg slanke meg fremover, ned til 60 kg? Anonymkode: c8b4e...d29 Nei som søren at du skal slanke deg for en sånn idiotisk og usann kommentar! Jeg veier 62, er 160 cm og bruker small i klær selv. Tipper du er kjempeflott, og spis så mye taco du bare orker. Måte på til hodeløs kommentar fra kjæresten din 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå