Arwen Skrevet 21. august 2005 #1 Skrevet 21. august 2005 Finnes det noen fine turveier som går helt fra Groruddalen til Oslo sentrum?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #2 Skrevet 21. august 2005 Fra hvor i Groruddalen? Det er stort der.
Arwen Skrevet 21. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2005 Bor på Grorud, så hadde vært fint å startet her. Alnaelva "slutter" vel på Bryn, hvr er de fint derfra og ned da?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #5 Skrevet 21. august 2005 ekke det et ganske langt stykke? ta heller tbana!
Arwen Skrevet 21. august 2005 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2005 ekke det et ganske langt stykke? ta heller tbana! ← litt av poenget er jo at det er en lang tur. Må jo gjøre meg fortjent til lunsj etterfulgt av oreo kake på Egons
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #7 Skrevet 21. august 2005 Jeg pleier å jogge fra grønlandsområdet og noen ganger helt opp til veitvet. Vil ikke kalle området Bryn-Sentrum for fint turområde akkurat... Det er imidlertid grei turvei fra Veitvet til Økern der jeg jogger. Den går langs tbanen. Fra Økern kan du gå via Valle Hovin, så havner du ved Tøyenparken, og deretter ned til sentrum. Hvis jeg var deg ville jeg kanskje heller prioritert en tur i marka i stedet for tur midt i byen. Har selv ikke vært i Lillomarka, men det skulle jo ikke være så altfor langt unna der du bor? Eller en tur i Østmarka? Eller du kan ta t-banen direkte til Ullevål Stadion (linje 5) og gå derfra opp til Songnsvann og Nordmarka?
Arwen Skrevet 21. august 2005 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2005 Vi går ofte i marka, bor veldig nære nordmarka så vi vil ha forandring. Planen er å gå Grorud - Sentrum, det er det jeg trenger tips til. Vi finner nok frem uansett, men hvis noen vet om fine strekninger så er det ingenting bedre. Ikke så koselg å gå langs Trondhjemsveien.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #9 Skrevet 21. august 2005 Du kan jo egentlig gå Trondheimsveien også, fin vei bortover. Når du har kommet på Bjerke og har gått forbi Årvoll skole og slikt, så bytter du veien og går over på andre siden så du kommer mot Aker sykehus, så går du over sinsenkrysset og fortsetter nedover der, så havner du nedover ved carl berner så går du ned til sentrum
Gjest lurven Skrevet 22. august 2005 #10 Skrevet 22. august 2005 du er jo gal, det er dritlangt å gå, kommer til å ta deg et år minst
Arwen Skrevet 22. august 2005 Forfatter #11 Skrevet 22. august 2005 du er jo gal, det er dritlangt å gå, kommer til å ta deg et år minst ← tipper grovt regnet at det tar litt over 3 timer. Kommer jo selvfølgelig an på hvor fort vi går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå