Gå til innhold

Er det ulovlig å kjøpe sexdukke som forestiller en voksen dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dukken er formet som voksen dame med voksne former og ansikt. Jeg har ikke råd til den 55 kilo 170 cm versjonen, men det er en kortere versjon av samme dukke jeg kan kjøpe. Den ligner ikke noe som helst på barn utenom høyden dens. Er den muligens straffbar for sexualisering av barn under lovens paraply? Det var en mann som fikk lovlig straff for å ha bestilt en dukke som var 1 meter lang (elns) og formet som barn så det var veldig dilemma der. Men denne jeg snakker om er formet som en voksen kvinne, men lavere (ca. 135 cm)

Den selges fra utlandet, men innenfor EU. Den som han ble straffet for ble importert fra Kina tror jeg.

Anonymkode: 6b549...30a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at det er ulovlig,

Men det er patetisk.

• Liker 8
Skrevet

er det ikke hyggeligere med en ekte?😐

Anonymkode: 92231...d40

Skrevet

Du blir GARANTERT tatt inn til avhør og PC`er blir beslaglagt

Anonymkode: b8ce0...be4

• Liker 1
Skrevet

Det er umoralsk i alle fall.

Anonymkode: 1e499...85f

• Liker 1
Skrevet

Denne kjøper jeg ikke. Det er ikke prisen som gjør at du ønsker den lille.

Hvis du har råd til en på 135 cm så tipper jeg du har råd til en på 170. 

Anonymkode: 182de...0f2

• Liker 1
Skrevet

Det tviler jeg på, i dagens samfunn ville vel det blitt å anse som diskriminering av kortvokste og det kan man ikke ha noe av. Hvis politiet prøver seg på noe, så kan du påstå at du blir krenket på de kortvokstes vegne.

• Liker 2
Skrevet

Men det var jo også en sak om dukker som var i barnestr men med bryster, kjønnshår osv, og de ble jo stoppet? 135cm, da er du nærmere barn enn voksen. Uansett så er jeg enig med de andre her: tviler sterkt på at det er prisen som gjør at du går for den mindre, og det du driver med er patetisk. 

Anonymkode: 480d8...a8f

• Liker 2
Skrevet
KvinneMannen skrev (17 minutter siden):

Det tviler jeg på, i dagens samfunn ville vel det blitt å anse som diskriminering av kortvokste og det kan man ikke ha noe av. Hvis politiet prøver seg på noe, så kan du påstå at du blir krenket på de kortvokstes vegne.

hehe denne var fin🤣ts har nok en dverg-fetisj😅

Anonymkode: 92231...d40

Skrevet

Ville uansett pris heller tatt den på 170 cm og 55 kg!

Anonymkode: 7da75...d70

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne kjøper jeg ikke. Det er ikke prisen som gjør at du ønsker den lille.

Hvis du har råd til en på 135 cm så tipper jeg du har råd til en på 170. 

Anonymkode: 182de...0f2

den på 170 koster rundt 50000, den på 135 i underkant av 40000. Pluss frakt. Så det er en del prisforskjell.

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ville uansett pris heller tatt den på 170 cm og 55 kg!

Anonymkode: 7da75...d70

Ja, tror nok det er best å spare til den. Får legge opp litt mer penger.

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ytterst få kvinner som er 135cm, så dukken er vel i verste fall tenåring. 

Du får veie opp kostnad mot risiko. 

40.000 mot ev. dom eller 50.000 kr for ingen trøbbel. 

Anonymkode: 5c0cb...b25

Skrevet

Ser at mange henger seg opp i høyden på 135cm. Etter å ha gjort litt research ser jeg at flere norske nettbutikker har dukker som er 140cm. Disse må da være lovlige siden de selges innad i Norge, av ganske store og kjente nettbutikker?

Er det slik å forstå at 140cm er en slags minimumshøyde for at dukkene skal være lovlige?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.2.2021 den 23.17):

Men det var jo også en sak om dukker som var i barnestr men med bryster, kjønnshår osv, og de ble jo stoppet? 135cm, da er du nærmere barn enn voksen. Uansett så er jeg enig med de andre her: tviler sterkt på at det er prisen som gjør at du går for den mindre, og det du driver med er patetisk. 

Anonymkode: 480d8...a8f

Det er veldig stor forskjell i pris på litt mindre og stor dukke. De som er 155 cm ser jo ut som en kvinne. Ikke et barn.  Koster jo 20 tusen for en 170 cm.

Anonymkode: 34843...602

Skrevet

Jeg vet ikke om det er en minimunshøyde

Hvorfor har du kopiert spørsmålet fra et annet forum fra 2019?

Anonymkode: 5c0cb...b25

AnonymBruker
Skrevet

Se på Toll på tv2/zebra og osl 24/7 på tv3, da ser du at sånne ting blir stoppet...

Anonymkode: c5e18...d89

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Se på Toll på tv2/zebra og osl 24/7 på tv3, da ser du at sånne ting blir stoppet...

Anonymkode: c5e18...d89

Nei, det var de som klart forestilte pre-pubertale barn og var rundt 1 meter høy.

AnonymBruker
Skrevet

Den er ikke ulovlig. Blir regnet som sexleketøy. De omfattes ikke av «pedofilireglene» dersom de ser voksne ut.

Anonymkode: 26e30...e79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...