AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Gutten min på 12 år skal kjøpe seg nye fotballsko. Vi kjøper aldri dyre sko. Nå ønsker han seg sko uten lisser. Men nå må han ha str 39 og da går han over til senior størrelser. Men for en forskjell på priser. Bare en str opp fra 38 tio 39og skoene er dobbelt så dyre. Bare jeg reagerer? Anonymkode: 6a041...e0f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 Det er bare sånn det er. Hva er det å reagere på? Man bruker samme materiale til å lage en juniorsko i str 39 og en voksensko i str 39. Jeg reagerer egentlig mer på at jeg må betale like mye for sko i str 23 som sko i str 39. Anonymkode: 77c9c...43c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #3 Skrevet 27. februar 2021 Ja det er dyrt med fotballsko når man passerer str 40. Som mamma til aktiv fotballgutt i over 10 år, har det gått mange tusenlapper. Som oftest vil de ha de nyeste og mest fargerike skoene, gjerne den modellen som fotballhelten bruker. Sønnen min ønsket seg gjerne de dyre skoene til jul og bursdag, og da spleiset gjerne mine foreldre og min søster m/familie på gaven, siden skoene kostet 1500-2000,- Han hadde innimellom billigere sko men de passet ikke foten så godt, så da endte han opp med de dyre fra 1200-2800,-. Mitt tips er å sjekke sportsbutikker på nett etter tilbud. - Torshov sport og Uni sport er bra på fotballsko, både Black Friday tilbud og vanlig salg etter nyttår. Når poden min kom opp i str 44/45 som 14-15 åring, kunne vi finne de dyreste modellene på tilbud fordi disse str gjerne ikke blir utsolgt først. Lykke til⚽️ Anonymkode: 49906...6fd
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #4 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja det er dyrt med fotballsko når man passerer str 40. Som mamma til aktiv fotballgutt i over 10 år, har det gått mange tusenlapper. Som oftest vil de ha de nyeste og mest fargerike skoene, gjerne den modellen som fotballhelten bruker. Sønnen min ønsket seg gjerne de dyre skoene til jul og bursdag, og da spleiset gjerne mine foreldre og min søster m/familie på gaven, siden skoene kostet 1500-2000,- Han hadde innimellom billigere sko men de passet ikke foten så godt, så da endte han opp med de dyre fra 1200-2800,-. Mitt tips er å sjekke sportsbutikker på nett etter tilbud. - Torshov sport og Uni sport er bra på fotballsko, både Black Friday tilbud og vanlig salg etter nyttår. Når poden min kom opp i str 44/45 som 14-15 åring, kunne vi finne de dyreste modellene på tilbud fordi disse str gjerne ikke blir utsolgt først. Lykke til⚽️ Anonymkode: 49906...6fd Takk for svar 😉⚽️ Synes det er greit å kjøpe dyrere sko når han er ferdig vokst. Nå rekker han ikke å bruke de lenge før de er for små Anonymkode: 6a041...e0f 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #5 Skrevet 27. februar 2021 Dyrt med fotballsko ja. Har en gutt på 12 år som må ha nye sko hver eneste år, har skjedd at vi har kjøpt 2 par i året pga at han har vokst. Vi har god erfaring med unisport.no 😊 Både til sko og treningsklær. Anonymkode: 79a56...d0d 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #6 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dyrt med fotballsko ja. Har en gutt på 12 år som må ha nye sko hver eneste år, har skjedd at vi har kjøpt 2 par i året pga at han har vokst. Vi har god erfaring med unisport.no 😊 Både til sko og treningsklær. Anonymkode: 79a56...d0d Takk for tips 😉 Anonymkode: 6a041...e0f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #7 Skrevet 27. februar 2021 Lurt å kjøpe brukt 👍🏻 Anonymkode: d0ef7...8ff
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #8 Skrevet 27. februar 2021 Måtte kjøpe 3 par et år. Treneren anbefalte noen fra Adidas i kenguruskinn. De var faktisk verd det. Viktig med gode sko og de kule er ikke alltid de beste. Men pass på at knottene stemmer med underlaget... Anonymkode: 7e8e5...407
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #9 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Måtte kjøpe 3 par et år. Treneren anbefalte noen fra Adidas i kenguruskinn. De var faktisk verd det. Viktig med gode sko og de kule er ikke alltid de beste. Men pass på at knottene stemmer med underlaget... Anonymkode: 7e8e5...407 De fra Adidas av kenguruskinn, er knallgode ifølge min sønn, men passer best for grusbanen eller som treningssko. Spiller man mye fotball både på kunstgress/friskt gress er det viktig å ha riktige knotter og sko, for å avlaste ankler og kne for ikke å få belastningsskader. Anonymkode: 49906...6fd 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #10 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Lurt å kjøpe brukt 👍🏻 Anonymkode: d0ef7...8ff Njaa, kanskje til de små på 6-7 år, men fotballsko formes etter foten og da kan de ikke være mye brukt. Anonymkode: 49906...6fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå