AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Hva slags menneske kaller man de som; - Snakker i koder, altså hinter til deg men sier det ikke direkte men altså snakker i kode - Prøver å få deg til å bli usikker Har ei svigermor som snakker på et annet språk (hun er utenlansk) sånn plutselig til sin norske manm, fordi hun liker meg ikke. Hun har ikke gjort det før, men hun vil vise at jeg ikke kan språket å på en måte narre det på sin måte uten å gjøre det direkte, for da kan jeg si det til sønnen hennes. Anonymkode: cda4b...5fc
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 Dette her er ingen normal holdning men jeg forstår hva hun prøver på. Jage meg på sin forsiktige måte?? Anonymkode: cda4b...5fc 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #3 Skrevet 27. februar 2021 Svigermonster. Anonymkode: cbed0...2ba 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #4 Skrevet 27. februar 2021 Men er vel noe man kaller de?🤥 vet ikke om det er riktig å kalle de manipulator? Er ikke en normal oppførsel? Anonymkode: cda4b...5fc 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #5 Skrevet 27. februar 2021 Kanskje det samme som man kaller svigerdøtre som er ufine mot svigermor. Anonymkode: d9d41...593
Uredd Skrevet 27. februar 2021 #6 Skrevet 27. februar 2021 Nå er vel ikke svigermor/svigerdatter konflikter hver uvanlig eller unormalt vel? Vil tro det er vanskelig for mange mødre å gi slipp på sine sønner, og prøve å sikre at han det like bra som han hadde det i oppveksten? Derav mange "gode" råd og tips til en svigerdatter som ofte vil oppfatte det som kritikk. Det som trengs i situasjonen er at mannen tar tydelig side med sin partner og setter sin mor på plass.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #7 Skrevet 27. februar 2021 Personlighetsforstyrret? Anonymkode: da831...5f6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå