Gå til innhold

Karen spøken er spøk at man tror at det er en spøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi det motsatte er å elske kriminelle. Det er åpenbart dette ble laget av hvite kriminelle i USA som er liberale.

Fordi det er hevn basert på vitsen "Dindu" som betyr en kriminell som krever uskyld men som er skyldig som søren. Det er spøken

Uansett hvis det å ikke være en kriminell er skummelt, ååå nei hva skal jeg gjøre XD. Jeg kan dikte opp noe selv. Hvis du er ryddig og veldig opptatt av å være ansvarlig, så er du en Max. OH NEI, Himmel og hav!! Skrekk og gru XD

Uansett jeg vil ikke se å bli kalt for en Karen som noe negativt siden vitsen er at Hvite Liberale elsker kriminelle i motsatt retning. Er i beste fall en spøk av at de tror å vær lovlydig er en spøk :P 

Jeg vet vitsen går ut på folk som skriker på et kontor til noen. Ser uansett det å være kriminell som ille. Så kult! Ikke at Karen er mitt favoritt navn. Liker Kevin bedre. Hvis jeg får en katt skal jeg gi han en bakover caps og kalle Katten for Kevin!

Anonymkode: da1f2...2cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? :klo:

Anonymkode: 88651...cee

• Liker 8
Skrevet

Ok Karen 

Anonymkode: c1386...983

• Liker 1
Skrevet

Begynt å drikke litt tidlig i dag?

Anonymkode: 187e3...bbb

Skrevet

Enig med TS😊

TS spytter fakta👍🏻 Mange her inne er dessverre redd for fakta🤭 Det ser vi av de (hittil) 3 innleggene som er skrevet som tilsvar. Ett av de forfekter ignoranse, mens de to andre bruker personangrep som hersketeknikk. 😆

Anonymkode: 808e5...fbe

• Liker 1
Skrevet

Dette hørtes ut som et dårlig Google translate resultat :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...