Gå til innhold

Er det rart å bestille fotograf til et lite rådhusbryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med oss to pluss fire gjester? Jeg tenker at vi fint klarer å ta bilder selv, tenker på trappen utenfor rådhuset og langs en allé vi skal passere før vi skal ta bilder langs en strand, så det ville uansett ikke blitt mer enn 2-3 timers jobbtid på fotografen. Er det rart å bestille da? Jeg tenker jo at det er litt stas å få proffe bilder tatt men at det kanskje virker litt rart når bryllupet er så lite? 

Har noen forresten erfaring med å fremkalle bryllupsbilder tatt med vanlig speilrefleks til stort lerretsformat? (type 80x60 cm?)

Anonymkode: 249bc...483

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilte det, var oss og barna og hver vår forlover.  Angrer virkelig ikke på det. Kjekt med proffe bilder og en som er der for å gjøre det så slipper dere å tenke på det selv  :)

Anonymkode: b5b35...213

• Liker 1
Skrevet

Altså bestillte proff fotograf  :)

Anonymkode: b5b35...213

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Med oss to pluss fire gjester? Jeg tenker at vi fint klarer å ta bilder selv, tenker på trappen utenfor rådhuset og langs en allé vi skal passere før vi skal ta bilder langs en strand, så det ville uansett ikke blitt mer enn 2-3 timers jobbtid på fotografen. Er det rart å bestille da? Jeg tenker jo at det er litt stas å få proffe bilder tatt men at det kanskje virker litt rart når bryllupet er så lite? 

Har noen forresten erfaring med å fremkalle bryllupsbilder tatt med vanlig speilrefleks til stort lerretsformat? (type 80x60 cm?)

Anonymkode: 249bc...483

Du må ikke ha fotograf,  men ordentlig kamera. Bildene du velger å ha fremme er vel ute på et pent sted? 

Anonymkode: 8369d...2bd

Skrevet

Synes ikke det er rart i det hele tatt! Bare fint å få dokumentert dagen på best mulig måte. :)

Anonymkode: 6c149...89f

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du må ikke ha fotograf,  men ordentlig kamera. Bildene du velger å ha fremme er vel ute på et pent sted? 

Anonymkode: 8369d...2bd

Å bare ha et godt kamera kommer du ikke langt med hvis ingen vet hvordan du bruker det.

__

Uansett, nei, det er ikke rart. Vi skal også ha et lite bryllup, enten oss + nærmeste familie eller bare oss + forlovere etter hva reglene er der og da. Vi skal ha fotograf og ta de klassiske brudebildene, det er helt naturlig for oss, og har ingenting med hvordan vi velger å ha vielsen å gjøre :) 

Anonymkode: 7f45d...380

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...