AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Kjøpte en vare i en fiskebutikk bak disk, hvor altså personale pakker ned alt du kjøper. De glemte å legge ved en vare til 300 kr. Jeg oppdaget ikke dette før jeg kom hjem. Siden jeg bor 5 mil unna valgte jeg å ringe dem og ikke dra tilbake samme dag. Denne varen var betalt, bare ikke lagt ved. De beklaget veldig og ga meg en tilgodelapp på 500 kr som jeg fikk på epost samme dag. Dette var helt greit for meg, alle kan gjøre feil og jeg fikk et plaster på såret ved å gi meg en større sum enn varen var verdt. 14 dager etterpå dro jeg tilbake for å kjøpe varen på nytt og bruke gavekortet. Når jeg kom var samme person på jobb og de husket både hendelsen og gavekortet. Jeg kjøpte varen min som koster ca det samme, 300 kr, da tar vedkommende gavekortet og river det i to og sier at nå hadde de gjort opp for seg. Joda de hadde jo gjort det og jeg hadde fått varen, men de ga meg jo en gavekort på 500 kr. Var ikke dette rart? Og jeg synes det var dårlig kundebehandling rett og slett. Er det jeg som overeager her, eller var dette dårlig? Anonymkode: 023ce...56c
Sandie Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 Enig med deg. Dette var ikke noe god kundeservice, håper du klager på det. 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #3 Skrevet 27. februar 2021 Enig, det var dårlig service. De valgte å gi deg et gavekort på et høyere beløp og da skulle du jo selvsagt fått lov til å handle for hele beløpet på gavekortet. Jeg hadde klaget. Anonymkode: 491ad...4cf
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #4 Skrevet 27. februar 2021 Ja, det her hadde jeg klaget på. Dersom de kun ville gi deg et gavekort på varens verdi så skulle de jo ha gjort det da, ikke sendt deg et på 500 kr. Dessuten så har du jo hatt både utgifter til å reise dit for å kjøpe ny vare, og det har tatt deg en del tid. Jeg ville ha sendt en ny e-post til butikken og spurt hva som er greia. Anonymkode: 000e5...16f 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #5 Skrevet 28. februar 2021 Du overreagerer ikke. Du fikk tilbake pengene for varen, samt en kompensasjon som plaster på såret for ulempen det var for deg å ikke ha fått med deg en vare du hadde planer for. Når en bedrift kompenserer med litt ekstra som plaster på såret, så er det gjerne for at de vil beholde en kunde. Det denne ansatte gjorde vil snarere gjøre at en kunde tenker seg om to ganger før de handler der igjen. Anonymkode: dacaf...078 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #6 Skrevet 28. februar 2021 Det kan hende at personen på jobb hadde glemt at gavekortet var på 500. Anonymkode: a711d...556
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå