Gå til innhold

Har kjærlighetssorg, hvordan fungere i hverdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det så utrolig vondt og vet ikke hva jeg skal gjøre, ble dumpet av mannen i mitt liv som jeg var sammen med i ett år, og nå ser alt mørkt ut, er kvalm, har vondt i magen og appetitten er helt borte. Det eneste jeg vil er å ligge under dyna, men det er ikke noe som hjelper. Har studier, jobb og venner, men det er så vanskelig å få det til, føler meg helt ødelagt. 😭😥 Vil bare forsvinne!

Anonymkode: 9b11d...ed8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som om noen har tatt ut hjertet mitt og tråkket på det, føler verdigheten min er borte. Føler meg helt tom. Eksen min var en drittsekk, men akkurat nå hjelper det ikke å tenke på det heller, for det gjør like vondt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er som om noen har tatt ut hjertet mitt og tråkket på det, føler verdigheten min er borte. Føler meg helt tom. Eksen min var en drittsekk, men akkurat nå hjelper det ikke å tenke på det heller, for det gjør like vondt.

hvorfor dumpet han deg? 

Gir deg en trøsteklem ❤️ Dette går over etterhvert. Det er tungt nå, om 2 uker er det bedre.

Anonymkode: 72e2e...a21

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

hvorfor dumpet han deg? 

Gir deg en trøsteklem ❤️ Dette går over etterhvert. Det er tungt nå, om 2 uker er det bedre.

Anonymkode: 72e2e...a21

Han mistet følelsene, tror jeg, men måten han gjorde det på er ikke grei. 

Vet ikke hvor lenge jeg klarer å ha det sånn, det er helt forferdelig. Sliter med søvn, våkner ofte på natta, er uggen og kvalm, føler meg så langt nede og det er det eneste jeg klarer å tenke på😢

Skrevet

Huff, det der er grusomt når det står på . Det er helt normale følelser, men det går over ❤️ Det vil kanskje ta litt tid, men etter regn kommer alltid solen frem igjen . Prøv og hold deg opptatt med mennesker du trives med, gode venner og familie. Du sier ex er en drittsekk, og da må du bare tvinge deg selv til å tenke at du har det best uten han! Du vil komme styrket utav dette til slutt, vet at det er vanskelig å tro det nå , men du vil se det etterhvert som du får dette på avstand. God klem til deg ❤️

Anonymkode: dd0dc...549

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Huff, det der er grusomt når det står på . Det er helt normale følelser, men det går over ❤️ Det vil kanskje ta litt tid, men etter regn kommer alltid solen frem igjen . Prøv og hold deg opptatt med mennesker du trives med, gode venner og familie. Du sier ex er en drittsekk, og da må du bare tvinge deg selv til å tenke at du har det best uten han! Du vil komme styrket utav dette til slutt, vet at det er vanskelig å tro det nå , men du vil se det etterhvert som du får dette på avstand. God klem til deg ❤️

Det er så vondt og jeg er tvunget til å se på han i forbindelse med studier. Skal på en frivillighetsgreie nå start, men har ingen motivasjon og må tvinge meg selv ut av leiligheten. Hvordan skal jeg klare å konsentrere meg om noe når jeg har det så vondt? Det eneste jeg vil er å være alene, har ikke lyst til å være med noen, vil bare være alene😔 Er det noe jeg kan gjøre for å få det bittelitt bedre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er så vondt og jeg er tvunget til å se på han i forbindelse med studier. Skal på en frivillighetsgreie nå start, men har ingen motivasjon og må tvinge meg selv ut av leiligheten. Hvordan skal jeg klare å konsentrere meg om noe når jeg har det så vondt? Det eneste jeg vil er å være alene, har ikke lyst til å være med noen, vil bare være alene😔 Er det noe jeg kan gjøre for å få det bittelitt bedre?

Det skjønner jeg, og det er lov å ha en liten sånn «sørgeperiode», men det er ikke bra om det varer for lenge. Det er da det er viktig å tvinge deg selv til å være sosial og sakte men sikkert vil du merke at du får tankene litt over på andre ting . Det finnes ingen quick fix dessverre . 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...