AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Jeg synes hårvekst på både det mannlige og kvinnelige kjønnsorganet er sexy. Vet at mange kvinner (skal ikke si alle) er enige, men har inntrykk av at svært få menn er det. Men er det noen her? Anonymkode: c5d89...1cb
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 Spørs vell på alder og forventninger til det. Mange unge liker å ta vekk alt. Så blir man litt i mellom og kanskje liker en stuss eller en slags frisyre. Så blir man eldre og syntes det blir feil å fjerne alt, at det tilhører yngre damer Anonymkode: eece7...1f3 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #3 Skrevet 27. februar 2021 Chatter mye med menn og har snakket med flere som liker kort og stussa hår der nede. Snakket med noen som liker busk pga da lukter og smaker det mer, disse mennene har hatt at de elsker smak av fitte til felles. Mer hår, mer smak, mer lukt, mer "griseri" og de digger det. De færreste KREVER glattbarbert, til og med når de skal slikke. Anonymkode: 96ae4...726 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #4 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Chatter mye med menn og har snakket med flere som liker kort og stussa hår der nede. Snakket med noen som liker busk pga da lukter og smaker det mer, disse mennene har hatt at de elsker smak av fitte til felles. Mer hår, mer smak, mer lukt, mer "griseri" og de digger det. De færreste KREVER glattbarbert, til og med når de skal slikke. Anonymkode: 96ae4...726 Mennene jeg har snakket med har alle vært over 30 år, et fåtall i slutten av 20 årene. Anonymkode: 96ae4...726 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #5 Skrevet 27. februar 2021 Synes glattbarbert tiss får det til å se veldig ut som en barnetiss og det er ekkelt Anonymkode: 31591...bfe 11
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #6 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes glattbarbert tiss får det til å se veldig ut som en barnetiss og det er ekkelt Anonymkode: 31591...bfe Jeg syntes hårete ser ut som eldre dame, så jeg foretrekker glattbarbert. Man ser forskjell på tissen til en dame i 25 års alderen og ei jente på 3 år Anonymkode: eece7...1f3 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #7 Skrevet 27. februar 2021 For et rart spørsmål. Selvfølgelig er det mange menn som syns det. Noen syns også det er sexy med helt glattbarbert. Selv foretrekker jeg stusset, altså at det er noenlunde kontroll over veksten Anonymkode: 34d23...fd2 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #8 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Chatter mye med menn og har snakket med flere som liker kort og stussa hår der nede. Snakket med noen som liker busk pga da lukter og smaker det mer, disse mennene har hatt at de elsker smak av fitte til felles. Mer hår, mer smak, mer lukt, mer "griseri" og de digger det. De færreste KREVER glattbarbert, til og med når de skal slikke. Anonymkode: 96ae4...726 Can't blame them 😜 har heller aldri vært borti en mann som har klagd på hårvekst, men man vet aldri hva de kan tenke. Anonymkode: c5d89...1cb 1
Gjest Paramount Skrevet 27. februar 2021 #9 Skrevet 27. februar 2021 Litt lavtvoksende hår er nydelig, glatt er fantastisk på de som kan hårfjerning.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #11 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syntes hårete ser ut som eldre dame, så jeg foretrekker glattbarbert. Man ser forskjell på tissen til en dame i 25 års alderen og ei jente på 3 år Anonymkode: eece7...1f3 Men du hadde ikke sett forskjell på en 10-åring som enda ikke har fått hår og en i 20-årene. Om du er mann så skjønner jeg at du ikke tror på det, men de fleste kvinner vet dette. Anonymkode: 96ae4...726 4
Gjest Acer Skrevet 27. februar 2021 #12 Skrevet 27. februar 2021 Fra naturens side får alle mennesker etterhvert hårvekts rundt kjønnsorganet, og noe må forholde seg til. Det at noen velger å fjærne hårdusken rundt kjønnsoragent er naturstridig, og ein mote. Går ein noen 10 år tilbake så var det ingen kvinner som brettet seg ut som hadde glattbarbert kjønnsorgan.
NysgjerrigPiken Skrevet 27. februar 2021 #13 Skrevet 27. februar 2021 1 minutt siden, Skybe said: Fra naturens side får alle mennesker etterhvert hårvekts rundt kjønnsorganet, og noe må forholde seg til. Det at noen velger å fjærne hårdusken rundt kjønnsoragent er naturstridig, og ein mote. Går ein noen 10 år tilbake så var det ingen kvinner som brettet seg ut som hadde glattbarbert kjønnsorgan. Fra naturens side har menn skjeggvekst. Er det naturstridig å ta skjegget også da? 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #14 Skrevet 27. februar 2021 5 minutter siden, Skybe said: Fra naturens side får alle mennesker etterhvert hårvekts rundt kjønnsorganet, og noe må forholde seg til. Det at noen velger å fjærne hårdusken rundt kjønnsoragent er naturstridig, og ein mote. Går ein noen 10 år tilbake så var det ingen kvinner som brettet seg ut som hadde glattbarbert kjønnsorgan. Ingenting mennesker gjør er naturstridig. Vi er en del av det naturlige. Det er også slik at evolusjon går mot mindre hårvekst overalt på kroppen, noen liker å være litt framtidsretta. Men du er selvsagt velkommen til å flytte ut i skogen og droppe barbering og dusjing. Det er jo selvsagt helt naturstridig å bo i byer, jobbe og betale skatt. Anonymkode: fc08e...df7 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #15 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ingenting mennesker gjør er naturstridig. Vi er en del av det naturlige. Det er også slik at evolusjon går mot mindre hårvekst overalt på kroppen, noen liker å være litt framtidsretta. Fornuftig synes jeg. AnonymBruker skrev (1 time siden): Men du hadde ikke sett forskjell på en 10-åring som enda ikke har fått hår og en i 20-årene. Om du er mann så skjønner jeg at du ikke tror på det, men de fleste kvinner vet dette. Anonymkode: 96ae4...726 Enkelte kvinner tror fremdeles kvinnekjønnet har store hemmeligheter for menn. Anonymkode: bc3bc...d00
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #16 Skrevet 27. februar 2021 Jeg gir blaffen. Har aldri skjønt det med å fjerne hår der nede. Anonymkode: 5ff14...e56
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #17 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fornuftig synes jeg. Enkelte kvinner tror fremdeles kvinnekjønnet har store hemmeligheter for menn. Anonymkode: bc3bc...d00 Grunnen til at jeg skrev det sånn er fordi menn flest ikke har sett så mange 10 år gamle kjønnsorgan. Men det har jo vi kvinner når vi var ungjenter og dusjet i garderoben på skolen og slike ting. Og jeg som kvinne selv har jo sett kroppen min i speilet siden jeg var et barn, og underlivet mitt er en av de kroppsdelene som ikke har forandret seg stort siden jeg var pre-pubertal. Anonymkode: 96ae4...726
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #18 Skrevet 27. februar 2021 nei, ikke sexy Anonymkode: 50130...cef
Gjest Acer Skrevet 27. februar 2021 #19 Skrevet 27. februar 2021 NysgjerrigPiken skrev (1 time siden): Fra naturens side har menn skjeggvekst. Er det naturstridig å ta skjegget også da? Dei fleste går også rundt med plenty med hår på hode, og går regelmessig til frisøren fordi hårfrisyren er øyenfallende. Mange menn velger å beholde sjegget, men de fleste velger også å fjærne det / klippe / stelle det av praktiske årsaker siden det er øyenfallende. Kjønnsorganet er vel oftest skjult bak klesplagg , og ikkje noe som står på utstilling for alle og enhver.
Gjest Acer Skrevet 27. februar 2021 #20 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingenting mennesker gjør er naturstridig. Vi er en del av det naturlige. Det er også slik at evolusjon går mot mindre hårvekst overalt på kroppen, noen liker å være litt framtidsretta. Men du er selvsagt velkommen til å flytte ut i skogen og droppe barbering og dusjing. Det er jo selvsagt helt naturstridig å bo i byer, jobbe og betale skatt. Anonymkode: fc08e...df7 Før var mennesker på apestadiet, og de gjekk på alle 4. Kjønnorganet plassert mellom bakbeina, og lett tilkomeleg for hannen når han skulle ha seg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå