AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Har flere større bøtter som jeg tidligere har dyrket poteter i. Har laget hull under. Er det noe annet jeg kan dyrke i disse bøttene? Noe som er lett å lykkes med? Anonymkode: 0c5e0...2f7
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 Tomat, agurk, salat, jordbær, urter, masse muligheter Anonymkode: f744d...e10 1
skrue Skrevet 28. februar 2021 #3 Skrevet 28. februar 2021 21 hours ago, AnonymBruker said: Har flere større bøtter som jeg tidligere har dyrket poteter i. Har laget hull under. Er det noe annet jeg kan dyrke i disse bøttene? Noe som er lett å lykkes med? Anonymkode: 0c5e0...2f7 Om du har mulighet til å plassere disse på et lunt sted så er tomater noe å prøve. Jeg gjør det her (Osloområdet). Å så tomatfrø i dem i mai fungerer ikke, plantene bør startes inne senest i midten av mars.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #4 Skrevet 28. februar 2021 Hvor store er de? Jeg hadde 2 tomatplanter av typen hundres and thousands i 40 liters bøtter på terrassen i fjor - kjempekule og DIGRE planter med ekstremt mange tomater på som ikke skal tyves eller støttes eller noen ting 😊 De må sås inne senest ila mars. Ellers går det jo an å ha alt mulig i slike krukker, men ville nok tatt noe som vokser over jorden. Erter, agurk, tomat, squash? Anonymkode: 78255...635
Mperle Skrevet 28. februar 2021 #5 Skrevet 28. februar 2021 Ville også ha gått for tomater. Selvdyrkede tomater er bare best. (skal også forsøke meg på houndreds and thousands som AB ovenfor her i år !)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå