Gå til innhold

Erfaringer i forhold til str Birkenstock?

Trude.lutt

Anbefalte innlegg

Vurdere å bestille på nett. Mener å ha lest/hørt at det er anbefalt å gå ned en srt i sandaler og en srt opp i "lukkede" sko? 

Noen som vet? 

Endret av Trude.lutt
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er store i størrelsen.  Jeg bruker normalt 38/39, men har størrelse 37 i birkenstock sandalene.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke halve størrelser, så da må man runde opp eller ned.

Jeg er vanligvis 37,5 eller 38, og 38 passer meg fint. Da har jeg den smaleste modellen riktignok.

Kjæresten er mellom 44 og 45, og 44 passet ham perfekt. 

(Dette gjelder sandaler, Arizona modell).

Anonymkode: a2075...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I andre typer sko er jeg vanligvis 38-38,5, men bruker 37 i Birkenstock Arizona-sandalene. De er store i størrelsen. Jeg har bred modell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alabaster skrev (10 timer siden):

De er store i størrelsen.  Jeg bruker normalt 38/39, men har størrelse 37 i birkenstock sandalene.  

Jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder nøyaktig størrelse, kan ikke gå "opp eller ned" men kjøper Arizona.

Anonymkode: 98c33...c0f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store, bruker vanligvis 41 men trenger ikke mer enn 40 i sandalene. 

Anonymkode: 94f74...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digresjon ja, men hvis noen lurer på hvordan nan bruker «i forhold til» feil, så er overskriften her et godt eksempel.

Anonymkode: 632e1...3cb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte tåreimsandal i fjor å burde nok egentlig gått ned en størrelse ja. Men passet perfekt med hovene sydenføtter i allefall da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"I forhold til" brukes i samme forbindelse som "sammenlignes med" 

Lær deg bruken! Dette var vondt å lese

Anonymkode: 11097...8d4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 hours ago, AnonymBruker said:

Digresjon ja, men hvis noen lurer på hvordan nan bruker «i forhold til» feil, så er overskriften her et godt eksempel.

Anonymkode: 632e1...3cb

7 hours ago, AnonymBruker said:

"I forhold til" brukes i samme forbindelse som "sammenlignes med" 

Lær deg bruken! Dette var vondt å lese

Anonymkode: 11097...8d4

Hva er det som gjør at dere sitter og tråler kvinneguiden på jakt etter skrivefeil? Siden dere synes det er helt greit å svare på helt andre ting enn ts spør om, så skal jeg være grei mot dere og fortelle dere noe dere vil få nytte av. Dette er feil forum for å drive og rette på folk sine skrivefeil. Kanskje en jobb i skolen hadde vært noe for dere i stedet? Dette kan regnes som en hersketeknikk, det er en måte å kneble folk på. Kvinneguiden er et sted for alle, uavhengig av hvor flinke de er i rettskrivning og grammatikk. Eventuelt så kan dere snakke med likesinnede i underforumet som heter språk og navn. Følger dere dette tipset så skal dere se at omverdenen plutselig blir litt mer vennlig innstilt mot dere. 

Anonymkode: 46094...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er det som gjør at dere sitter og tråler kvinneguiden på jakt etter skrivefeil? Siden dere synes det er helt greit å svare på helt andre ting enn ts spør om, så skal jeg være grei mot dere og fortelle dere noe dere vil få nytte av. Dette er feil forum for å drive og rette på folk sine skrivefeil. Kanskje en jobb i skolen hadde vært noe for dere i stedet? Dette kan regnes som en hersketeknikk, det er en måte å kneble folk på. Kvinneguiden er et sted for alle, uavhengig av hvor flinke de er i rettskrivning og grammatikk. Eventuelt så kan dere snakke med likesinnede i underforumet som heter språk og navn. Følger dere dette tipset så skal dere se at omverdenen plutselig blir litt mer vennlig innstilt mot dere. 

Ikke meg du siterer, men skulle tro voksne hadde gått på skole, og det er irriterende å lese innlegg der folk ikke kan skrive riktig lenger. Bare se i kommentarfelt hvordan voksne skriver.. Kanskje noen til og med lærer noe av det også🤔 Handler heller ikke om hersketeknikk, så det er jo også et tips å ta med seg.

Forøvrig har jeg Birkenstock i samme str som alle mine sko, 36 og de passer fint.

Anonymkode: 4e2e8...597

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker 38 i Birkenstock -da passer de perfekt  -vanligvis bruker jeg 39. Så ja, de er litt store.

Anonymkode: d512c...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke meg du siterer, men skulle tro voksne hadde gått på skole, og det er irriterende å lese innlegg der folk ikke kan skrive riktig lenger. Bare se i kommentarfelt hvordan voksne skriver.. Kanskje noen til og med lærer noe av det også🤔 Handler heller ikke om hersketeknikk, så det er jo også et tips å ta med seg.

Forøvrig har jeg Birkenstock i samme str som alle mine sko, 36 og de passer fint.

Anonymkode: 4e2e8...597

Alle kan ikke være gode i alt. Jeg forventer for eksempel ikke at du snakker fem språk bare fordi jeg gjør det.

Angående trådens tema, jeg har to par birkenstock i størrelse 39, som er min vanlige størrelse. Det ene paret er bred modell, det andre paret vanlig. Begge er veldig behagelige på forskjellige måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

I forhold til brukt feil er ikke en skrivefeil. Det betyr noe helt annet enn det folk tror. Det er like irriterende som "literally" brukes feil hele tiden i Amerika. 

Skrivefeil er en ting. Å bruke ord man ikke forstår er bare teit.

Anonymkode: 0b67d...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker 37 og 38 til vanlig, må ha 38 i Birkenstock. 

Anonymkode: 9485b...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...