Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svært uerfaren jente her som hadde sex for første gang for bare noen måneder siden i en alder av 23. Det var ikke noe spess til tross for at jeg hadde gjort det så stort i mitt eget hodet før. Har ikke vært med noen siden, men datet litt rundt og kjenner at det er så fryktelig kjedelig. Nå lurer jeg nesten på om jeg  noensinne kommer til å klare å møte noen og være i et forhold. Altså ikke at jeg ikke kan finne noen, men jeg kjenner heller at jeg er så selvstendig at jeg vet ikke helt om jeg klarer å åpne meg og være et TO som man skal være i et forhold. Jeg veit ikke om det er fordi jeg er så seint ute i forhold til alle andre og har blitt så vant til å være på egenhånd når jeg ikke er med venner eller noe. Jeg vet bare at jeg ikke finner noen av typene jeg møter spesielt interessante og klarer heller ikke å være avslappet og åpne meg og gi dem en sjanse til å bli kjent med meg og jeg med dem. Hva feiler det meg? Råd?

Anonymkode: 523e1...a7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det feiler deg ingenting 🙂 Om 10 år,når du har vært gjennom flere erfaringer,så vil du til og med kanskje lengte tilbake til den tida du har nå. Du har god tid. ❤

Anonymkode: 8b845...092

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...