Gå til innhold

Sambo vil ikke holde hender ute mer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske lei meg over det, fordi det betyr mye for meg å leie hender. Men sambo har begynt å ha hendene i lomma, eller holder hender i noen minutter før han slipper taket å putter hendene i lomma. Er det teit av meg å være lei meg for dette? Redd han skammer seg over å bli sett hånd i hånd med meg eller noe.. Vi har vært sammen i snart 3 år 

Anonymkode: a5da5...f71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke snakke med han? kan jo være han egentlig ikke liker å holde hender. Det er ikke mer unormalt enn å like det.

Anonymkode: ba91f...f85

• Liker 6
Skrevet

Mange synes å leie i voksen alder er litt fjollete og barnslig. Kan tenke meg en del gjør det i starten fordi partner vil, men gidder det mindre og mindre etterhvert. Har ingenting med skam over deg å gjøre.

Anonymkode: 08891...2e6

• Liker 8
Skrevet

Å holde hender må være det kleineste jeg ser, om personene er en dag over 15 år.

Hadde aaaaaldri gjort dette selv ute.

Anonymkode: ad9ce...e4d

• Liker 8
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å holde hender må være det kleineste jeg ser, om personene er en dag over 15 år.

Enig.

Men når de blir mellom 70-80 da er det plutselig "søtt"

Gjest Bet-t-ina
Skrevet

Var det slik før korona også? Føler du at det er noe annet som "skurrer"? Vi holder fremdeles hender av og til, og syns det er hyggelig. 
Det første jeg tenker om dette ikke handler om korona, et at han enten er utro, fryser på hendene eller ønsker å være tilgjengelig for andre damer og ikke vil vise at han er i et forhold. Du får spørre han rett ut, ellers blir det bare konspirasjonsteorier. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mens jeg og mannen er på 15 året med håndholding, vi klemmer og nusser også i offentlighet, og jeg er skikkelig glad for at han også liker å vise at han elsker meg ute blant folk.. 

Men regner med at du er ganske mye yngre enn oss, for jeg ville aldri brukt ordet kleint.. Det må vel være det "kleineste" jeg ser..

Anonymkode: 952d5...841

• Liker 16
Skrevet

Hehe, jeg har sykt svette hender og derfor vil ikke alltid mannen min leie meg😅 Må tørke hånda på buksa jevnlig.

Anonymkode: ae500...d0c

• Liker 2
Skrevet

Å lanke sammen ute er jo der koseligste. Hans store varme hånd om min :)

Anonymkode: dcc44...bfc

• Liker 4
Skrevet

Det er det bare fint å holde hender ute, jeg og min gjør det alltid. Føler meg trygg med verdens fineste hånd i min ❤️

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mens jeg og mannen er på 15 året med håndholding, vi klemmer og nusser også i offentlighet, og jeg er skikkelig glad for at han også liker å vise at han elsker meg ute blant folk.. 

Men regner med at du er ganske mye yngre enn oss, for jeg ville aldri brukt ordet kleint.. Det må vel være det "kleineste" jeg ser..

Anonymkode: 952d5...841

Du oppfattet faktisk poenget med innlegget😎

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri likt handholding. Mannen liker det, så jeg holder litt, men jeg slipper raskt. Hva andre gjør bryr jeg meg ikke med. 

Snakk sammen. Ikke anta hva den andre egentlig tenker og mener. 

Anonymkode: 1c90e...3ac

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ganske lei meg over det, fordi det betyr mye for meg å leie hender. Men sambo har begynt å ha hendene i lomma, eller holder hender i noen minutter før han slipper taket å putter hendene i lomma. Er det teit av meg å være lei meg for dette? Redd han skammer seg over å bli sett hånd i hånd med meg eller noe.. Vi har vært sammen i snart 3 år 

Tydelig at mannen er helt psykopat her. Dra på krise senteret og anmeld ham for psykisk mishandling

• Liker 2
Skrevet

Helt normalt. Jeg liker ikke å leie hender, men i starten av forhold er det koselig og føles godt. Men så har man vært sammen litt, og ikke så opptatt av å kladde hele tida, så da liker jeg aller best å ha hendene fri. Om det så er til å holde veske, rette på håret, putte hendene i lomma eller gjemme de i jakka (typisk om det er kaldt), eller uansett -  jeg vil ha hendene fri. Om noe, så legger jeg en lett hånd under armen hans, slik man ser eldre folk iblant gjør. Da er det lett å slippe, og få hendene fri. Kanskje du kunne forsøkt å gjøre det på ham? 

Jeg tenker uansett at dette er helt innafor, og ikke noe å tenke over i det hele tatt. Det er som det er, og jeg tror neppe det ligger noe mellom linjene her.

Anonymkode: f2cb6...11c

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker den logiske forklaringen er at han egentlig aldri har likt å holde hender ute blant folk. Men har "holdt ut" i 3 år og nå føler han at han ikke ønsker å holde lenger. Kanskje av og til, men helst ikke. 

Jeg ser hvertfall ingen varseltegn ved at han plutselig ikke ønsker holde hender lenger etter så kort tid sammen. Hadde det vert snakk om 5+ år hadde jeg reagert.  

Selv om dere "bare" har vert sammen i 3 år, er det fortsatt ganske lenge. Og da må en kunne snakke sammen. 

Hvorfor spør du han ikke? Det er en helt naturlig ting å spørre om? 

"hvorfor ønsker du ikke å holde hender ute lengre?" 

:)

Anonymkode: 5b0d5...d6a

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du forklare ham at i Norge holder man hender med kjæresten sin. Sambo må tilpasse seg landet han er i, ikke leve som han fremdeles bor i Afrika.

Skrevet

Jeg holder ikke hender, men holder rundt armen. Det er utrolig koselig

Anonymkode: 1c4e3...e74

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jøss. Jeg syns det bare er fint jeg, koselig å være nær kjæresten uansett setting :)

Vi er i 30-årene, så er vel veldig kleine vi da. 

Jeg syns det er rart å henge seg opp i hva andre gjør, eller at det skal være kleint å vise kjærlighet ovenfor en en elsker? Er jo ikke som om man sitter oppå hverandre å råkliner fordi en leier hender. 

Anonymkode: 345f1...991

• Liker 1
Skrevet

Ikke spør «hvorfor». 

snakk om deg selv:

Jeg liker så godt å holde deg i hånda når vi er ute sammen, men nå opplever jeg at du trekker deg litt unna akkurat det. Jeg synes det er trist. Har du tenkt noe over det? Liker du å holde i hånda?

Anonymkode: 26767...2fa

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan holde hender litt i starten av forhold (nyforelska og alt det der). Men liker best å gå uten å holde hender. Sånn er det med mye egentlig, når jeg tenker over det. 

Men snakk sammen om det, spør han gjerne når han trekker hånden til seg. Så får du svar. Han kan ha en helt annen grunn enn meg. 

Anonymkode: 65cb9...ea1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...