AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Noen av here har lest postene mine før. Men denne gangen skal jeg skrive noe litt annet. Jeg har nevnt at kjæresten min spiller 3 kvelder i uken og de kveldene får jeg null tid med han utenom middag. Jeg snakket med han i går å fortalte at jeg synes det hadde vært bedre å spille 1 og 1/2 time hver dag. Også får han spille noen timer søndag kveld med kompiser. Jeg synes det er kjipt å måtte sitte 3 kvelder helt alene etter middag. Og de kveldene er veldig regelmessig. Jeg er et sosialt vesen som liker å være sammen med andre.jeg skal selvfølgelig ha andre venner men hvem kan være sammen med meg hver søndag og hver torsdag liksom? Jeg har også tro det eller ei behov for å være med meg selv og dyrke mine hobbyer. Jeg synes det er fint å se han hver dag og jeg liker å være i hans selskap. Jeg ser ikke at dette skal være noe unormalt ønske. Men fra hans side mener han at det er angsten som gjør at jeg ikke liker å sitte 3 kvelder helt alene. Men her er jeg litt uenig. Jeg tok det opp ved middagsbordet i går og han sa at det var helt i orden og at vi kunne gjøre det sånn. Hva tenker dere om at ha mener at det er angst? Anonymkode: f0608...a3c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 Hadde en kjæreste krevd at vi måtte henge sammen fordi han ikke klarte å være alene så hadde jeg nok ikke holdt ut lenge. At en person ikke klarer å ha alenetid er ett stort rødt flagg for meg. Du kan ikke legge ansvar for ditt manglende sosial liv eller mangel på andre ting å bruke tid på på kjæresten din. Ta ansvar for deg selv og få deg ett liv utenom kjæresten din. Anonymkode: aea61...11c 1
Anonymus989898 Skrevet 27. februar 2021 #3 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hadde en kjæreste krevd at vi måtte henge sammen fordi han ikke klarte å være alene så hadde jeg nok ikke holdt ut lenge. At en person ikke klarer å ha alenetid er ett stort rødt flagg for meg. Du kan ikke legge ansvar for ditt manglende sosial liv eller mangel på andre ting å bruke tid på på kjæresten din. Ta ansvar for deg selv og få deg ett liv utenom kjæresten din. Anonymkode: aea61...11c Okey....?
Gjest supernova_87 Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 Du sier jo at du liker å være med venner også, og da ser jeg ikke noe i veien for at du bruker i alle fall en av tre kvelder med venner i uken? Da å sitte alene hver torsdag og søndag ser jeg virkelig ikke noe problem med. En ting er at du ikke LIKER det, men når du begynner å kontrollere kjæresten din i stedet så kan det vel handle om angst ja. Men dette er det jo helt umulig for noen andre enn deg å si. Kjæresten din kjenner deg jo ganske godt så kan jo være noe i det. Hva er det som skjer inni deg disse kveldene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå