AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Er du over termin? Er det rart å tenke på at det kanskje blir mars istedenfor februar? Jeg synes det er veldig rart 😅 40+6 i dag Anonymkode: 2e58b...392
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 Ja, 41+3 her.. Eneste jeg tenker på om dagen er hvor tungt det er å gå over tiden og at det ser ut som det blir marsbaby i stedet.. 🙄 Anonymkode: bd15c...a11
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #3 Skrevet 27. februar 2021 Jeg har termin 2.mars, men hele veien fått indikasjoner på at det blir februarbaby. Blir mer og mer motløs for hver dag som går, er bare skikkelig lei meg faktisk. Er så sliten og plaget, og vet babyen er over snittet stor, noe som bekymrer meg endel. Må vel pakke om fødebagen snart, for babyen passer neppe inn i størrelse 50 lenger. Skikkelig drittlei nå 😰 Anonymkode: 17e30...085
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #4 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja, 41+3 her.. Eneste jeg tenker på om dagen er hvor tungt det er å gå over tiden og at det ser ut som det blir marsbaby i stedet.. 🙄 Anonymkode: bd15c...a11 Oj! 😀 da har jeg skikkelig troa på at du får hilse på babyen din innen helgen er omme. Masse lykke til ❤️ AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har termin 2.mars, men hele veien fått indikasjoner på at det blir februarbaby. Blir mer og mer motløs for hver dag som går, er bare skikkelig lei meg faktisk. Er så sliten og plaget, og vet babyen er over snittet stor, noe som bekymrer meg endel. Må vel pakke om fødebagen snart, for babyen passer neppe inn i størrelse 50 lenger. Skikkelig drittlei nå 😰 Anonymkode: 17e30...085 Forstår deg så godt. Det er så tungt disse tider 😕 Ventingen tar så på! Sender litt styrke og lykkeønskninger ❤️ Anonymkode: 63978...776 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #5 Skrevet 27. februar 2021 Yes! Er 8 dager over. Stor fare for marsbaby😅 Anonymkode: d9824...922
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #6 Skrevet 27. februar 2021 Jeg fikk min i midten av desember istedenfor begynnelsen av februar. Så nå må hun begynne på skolen året før planlagt ..... så hadde ikke akkurat brydd meg at det ble marsbaby. Sikkert kjipt å gå over tiden, men hadde tatt det any Day! Anonymkode: f0938...3ad 2
Kenelz Skrevet 28. februar 2021 #7 Skrevet 28. februar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg fikk min i midten av desember istedenfor begynnelsen av februar. Så nå må hun begynne på skolen året før planlagt ..... så hadde ikke akkurat brydd meg at det ble marsbaby. Sikkert kjipt å gå over tiden, men hadde tatt det any Day! Anonymkode: f0938...3ad Vet ikke hvordan det er nå, men når man er født så sent som midten av des. får man ikke velge selv når tid barnet skal begynne på skolen? Var sånn med broren og en barndomsvenninne av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå