AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Blir rørt til tårer hver gang min gutt fyller år. Dette året blir han fem år, jeg kan nesten ikke fatte det. For fem år siden lå jeg i barsel og fikk den fineste gutten. Alt var så spennende og nytt med førstegangsfødsel/graviditet. Blir aldri det samme igjen.. ah skulle ønske jeg kunne få den tiden tilbake da alt var nytt og spennende og det å kjøpe sokker og smokker var høydepunktene i hverdagene. Til alle barselkvinner: nyyyt tiden! Anonymkode: d1bfc...616 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 Å herregud... barseltiden er for mange den kjipeste tiden i livet og så blir det stas med barn når ungen er 2-3 år. bare please stfu Anonymkode: ccbb1...811 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #3 Skrevet 27. februar 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Å herregud... barseltiden er for mange den kjipeste tiden i livet og så blir det stas med barn når ungen er 2-3 år. bare please stfu Anonymkode: ccbb1...811 DETTE! Jada, vi har alle vårt, men jeg har følgende lakmustest på «når noen bør holde kjeft om SIN mening»: TS syns det er trist at førstegangsopplevelsen er over - det får hun lov til. Men TS sier at fordi hun syntes det var SÅ Fantastisk, så skal alle andre også nyyyyte tiden. Det skader IKKE TS at noen andre hater barseltiden som pesten, og nærmest lever for lyset i enden av tunnelen i form av tidspunkter som Barnehagestart eller Kan Underholde Seg Selv fordi de holder på å kveles. Derimot skader det så absolutt andre kvinner at TS bidrar til en allerede massiv Nyyyt Denne Tiden-kultur. Kvinner går faktisk fra forstanden av det der, uten at kvinner som TS enser det. Hvilket er godt dokumentert. Ergo kan TS holde pent kjeft. Anonymkode: 31efc...db2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå