Gå til innhold

Hvordan er natten for ditt barn hvis det blir overtrøtt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Særlig dere med babyer eller 1/2 åringer. Merker dere noe på nattesøvnen? 

Anonymkode: 4a739...c9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sur når hun er våken, men vi har ingen problemer med å få henne til å sovne. 8  mnd

Skrevet

Min bikker året nå og hvis hun er veldig overtrøtt våkner hun etter 30-45 minutter og gråter, men roer seg selv og sovner igjen. Ofte kan hun også våkne tidligere om morgenen. Da hun var yngre var det mye større uforutsigbarhet, da kunne hun våkne mange ganger og starte dagen veldig tidlig hvis dagen før hadde vært en dårlig dag. 

Anonymkode: 2f3a3...b38

Skrevet

Barn på 1 år, litt vanskeligere med selve leggingen men sover like godt og gjerne litt lenger på morgenen om leggingen blir skjøvet litt lenger! 

Anonymkode: 068ed...037

• Liker 1
Skrevet

Hvis ettåringen her blir overtrøtt, blir det vanskelig å legge henne, men hun sover godt når hun først har sovnet. Storesøster på snart tre, var derimot vanskelig legge til vanlig da hun var på samme alder. Hun sovnet raskt hvis hun var uvanlig sliten/overtrøtt. Hun fikk imidlertid ofte ei urolig natt da, med flere oppvåkninger. 

Anonymkode: 9778a...cf6

Skrevet

Akkurat 2 år. Vanskeligere å legge, men sover godt, og kan sove lenger enn vanlig.

Anonymkode: e887b...6c0

Skrevet

Min er vanskeligere å legge og våkner ofte ila natten når den legger ser overtrøtt. Slik har det vært fra den født og frem til den nå er 3 år. Men jeg forstod ikke det før barnet var over 1 år. 
Barnet er 3 år nå og det legger seg 1830. Er sovnet til 19 og våkner 07-07.30.

Anonymkode: 5118b...2f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...