AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Til damene her. Hva syntes dere om pliktsex? Er det greit? Blir dere mindre seksuelt tiltrukket? Likegyldig? Anonymkode: 1411e...540
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Pliktsex er ikke for nybegynnere, de må heller slå opp. Pliktsex er aldri greit, det er tørt og kjedelig. Og vondt i sjela, det gir en følelse av misbruk etterpå... Anonymkode: a6b86...fc8 21
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 Jeg er rimelig sikker på at det ville fått meg til å hate en mann rimelig raskt. Anonymkode: c43ef...bba 22
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 Pliktsex er ikke bra. Om forholdet har kommet dit så er det andre ting i bunn som ikke er bra. Menn/damer mister ikke sexlysten helt ut av det blå. Det er noe som kommer snikende i et forhold. For min del: Jeg mistet gradvis lysten da mannen(eks nå). 1: Mannen løy en god del 2: Oppførte seg som en guttunge(ryddet aldri) 3: Han var mest opptatt av seg og sine prosjekter 4: Tok lite ansvar for eget liv. Jeg kunne ALDRI hatt pliktsex med han. Bare tanken gjør meg kvalm. De gangene vi hadde sex var når begge hadde lyst. Og sex skal være noe bra, noe positivt som er med på å styrke forholdet. Anonymkode: da33c...92c 6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #5 Skrevet 26. februar 2021 Tenker at det kun er ok om hun liker det, at hun synes det er en kinky greie at hun lar han, men om ikke så slå opp. Anonymkode: 739cd...033
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #6 Skrevet 26. februar 2021 Pliktsex eksisterer ikke hos meg. Anonymkode: a1304...c06 6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #7 Skrevet 26. februar 2021 Tror mange som lever i forhold hvor mannen har ekstremt mye penger driver med «skjult» pliktsex... mange av damene hadde ikke vært sammen med millionærene/milliardærene om det ikke var pliktsex i bildet.. men man kan vel også si at de gir og tar.. damene får det de ønsker av materialisme , mens mannen får det han ønsker av konen 😕 Anonymkode: f3034...00a 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #8 Skrevet 27. februar 2021 Det er vanvittig nedverdigende og har drept de følesene for mannen dessverre. Jeg sitter igjen med følesen av at sex er noe skittent og ekkelt som ikke skal snakkes om. Blir faktisk litt kvalm bare av å skrive dette. Pliktsex er ok for mange menn, men det ødelegger så mye Anonymkode: 39b99...446 11
Fioljenta Skrevet 27. februar 2021 #9 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Til damene her. Hva syntes dere om pliktsex? Er det greit? Blir dere mindre seksuelt tiltrukket? Likegyldig? Anonymkode: 1411e...540 Det spørs litt hva du legger i «pliktsex». Hvis det er lenge siden sist, men jeg har lyst eller i det minste lyst til å ha lyst, så kan det være greit å ha sex (eller helst bare litt kos) for å vekke lysten min og liksom få hjula i gang igjen. Men sex bare fordi jeg synes jeg må uten at jeg har noe lyst selv, ja, da det blir det bare feil. Da er det noe annet vi bør ta tak i først slik at vi får nærheten på plass igjen. Og lysten min kan vekkes igjen. 11
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #10 Skrevet 27. februar 2021 Hva med plikt-kos? Plikt-samtaler? Anonymkode: c28a0...df5 6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #11 Skrevet 27. februar 2021 Bos43 skrev (3 minutter siden): Men når dere kvinner låser igjen, hva skal mannen gjøre da? Være utro? Være voksen og slå opp/skille seg. Fascinerende med ryggradsløse menn/guttunger som ikke kan resonnere seg fram til dette. Det er faktisk ikke sånn at kvinnen må gi pliktsex for å unngå at mannen er utro. Hvis en part i et forhold er misfornøyd med noe ved den annen part og sistnevnte ikke kan imøtekomme dette, så får en ta et valg om en skal fortsette i forholdet, og ikke ty til feige løsninger som å være utro. Da får en isåfall spørre om det et greit først🤪 Anonymkode: baca9...43d 25
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #12 Skrevet 27. februar 2021 Det er drita kjedelig 💤 Anonymkode: 92699...faa
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #13 Skrevet 27. februar 2021 Pliktsex gjorde i mitt forrige forhold at jeg mista følelsene for mannen. Det fikk meg også til å innse at jeg ikke er laget for et forhold ettersom man i løpet av et langt samliv uansett MÅ ha pliktsex, om ikke så vil mannen gå ifra deg. Så da nøyer jeg meg heller med å tvinne menn rundt lillefingeren og late som om det kanskje blir forhold en dag (vi kan snart bli kjærester jeg er bare ikke helt klar enda osv), og så dumpe de når jeg går lei av sexen. Jeg får følelser for disse mennene men ikke et ønske om å være sammen med dem. En slik relasjon kan vare i alt fra noen måneder til ett år, noen menn er lettere å holde på "pinebenken" enn andre. Pinebenk i hermetegn fordi de får jo sex, men de vil ha meg som kjæreste, noe jeg ikke helt forstår, har aldri forstått hvorfor menn vil ha kjærester når de aldri klarer å takle problemer og utfordringer i forhold, og responderer med utroskap og løgner... Anonymkode: 34942...451 7
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #14 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pliktsex gjorde i mitt forrige forhold at jeg mista følelsene for mannen. Det fikk meg også til å innse at jeg ikke er laget for et forhold ettersom man i løpet av et langt samliv uansett MÅ ha pliktsex, om ikke så vil mannen gå ifra deg. Så da nøyer jeg meg heller med å tvinne menn rundt lillefingeren og late som om det kanskje blir forhold en dag (vi kan snart bli kjærester jeg er bare ikke helt klar enda osv), og så dumpe de når jeg går lei av sexen. Jeg får følelser for disse mennene men ikke et ønske om å være sammen med dem. En slik relasjon kan vare i alt fra noen måneder til ett år, noen menn er lettere å holde på "pinebenken" enn andre. Pinebenk i hermetegn fordi de får jo sex, men de vil ha meg som kjæreste, noe jeg ikke helt forstår, har aldri forstått hvorfor menn vil ha kjærester når de aldri klarer å takle problemer og utfordringer i forhold, og responderer med utroskap og løgner... Anonymkode: 34942...451 Wow, du må jo være født i feil kropp. Dette er jo akkurat slik den stereotypiske mannen er for feminister. Anonymkode: 1411e...540 3
Maleficenta Skrevet 27. februar 2021 #15 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Til damene her. Hva syntes dere om pliktsex? Er det greit? Blir dere mindre seksuelt tiltrukket? Likegyldig? Anonymkode: 1411e...540 Om man må ha sex av plikt er det utrolig trist 4
BethB Skrevet 27. februar 2021 #16 Skrevet 27. februar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Pliktsex gjorde i mitt forrige forhold at jeg mista følelsene for mannen. Det fikk meg også til å innse at jeg ikke er laget for et forhold ettersom man i løpet av et langt samliv uansett MÅ ha pliktsex, om ikke så vil mannen gå ifra deg. Så da nøyer jeg meg heller med å tvinne menn rundt lillefingeren og late som om det kanskje blir forhold en dag (vi kan snart bli kjærester jeg er bare ikke helt klar enda osv), og så dumpe de når jeg går lei av sexen. Jeg får følelser for disse mennene men ikke et ønske om å være sammen med dem. En slik relasjon kan vare i alt fra noen måneder til ett år, noen menn er lettere å holde på "pinebenken" enn andre. Pinebenk i hermetegn fordi de får jo sex, men de vil ha meg som kjæreste, noe jeg ikke helt forstår, har aldri forstått hvorfor menn vil ha kjærester når de aldri klarer å takle problemer og utfordringer i forhold, og responderer med utroskap og løgner... Anonymkode: 34942...451 Tror du heller burde vurdere hvilke menn du går inn i forhold med. 2
Maleficenta Skrevet 27. februar 2021 #17 Skrevet 27. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Være voksen og slå opp/skille seg. Fascinerende med ryggradsløse menn/guttunger som ikke kan resonnere seg fram til dette. Det er faktisk ikke sånn at kvinnen må gi pliktsex for å unngå at mannen er utro. Hvis en part i et forhold er misfornøyd med noe ved den annen part og sistnevnte ikke kan imøtekomme dette, så får en ta et valg om en skal fortsette i forholdet, og ikke ty til feige løsninger som å være utro. Da får en isåfall spørre om det et greit først🤪 Anonymkode: baca9...43d Evt snakke om problemene i forholdet. For om damen aldri har lyst så er det noe hun ikke er fornøyd med. Endret 27. februar 2021 av Maleficenta 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #18 Skrevet 27. februar 2021 TS her. Jeg er enig med dere damer, pliktsex er en uting. Poenget er at jeg noen ganger mistenker at samboeren min gjør det. Jeg tar stort sett initiativ og jeg merker når hun ikke er spesielt med under akten. Hun hevder selv at hun ikke har sex om hun ikke vil når jeg spør om dette. Men jeg kjenner hun for godt. Jeg har ikke lyst til å ligge med noen som ikke vil ligge med meg, da kunne jeg like så godt betalt for det. Anonymkode: 1411e...540 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #19 Skrevet 27. februar 2021 Hvis sexnekt finnes må pliktsex finnes. Men jeg foretrekker å ha sex fordi jeg har lyst. Anonymkode: 4b492...eb9
Archer Skrevet 27. februar 2021 #20 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Være voksen og slå opp/skille seg. Fascinerende med ryggradsløse menn/guttunger som ikke kan resonnere seg fram til dette. Det er faktisk ikke sånn at kvinnen må gi pliktsex for å unngå at mannen er utro. Hvis en part i et forhold er misfornøyd med noe ved den annen part og sistnevnte ikke kan imøtekomme dette, så får en ta et valg om en skal fortsette i forholdet, og ikke ty til feige løsninger som å være utro. Da får en isåfall spørre om det et greit først🤪 Anonymkode: baca9...43d Hvis man må "resonere" om sex i ett forhold er det best å slå opp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå