Gå til innhold

Forloverens tale

Gjest Forloveren

Anbefalte innlegg

Gjest Forloveren

Jeg skal være forlover for min beste venninne i oktober og har begynt å sysle rundt tanken på min tale til bruden. Noen som har vært forlover eller som har hørt noe bra som har noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine forlovere holdt en ustyrtelig morsomm og hyggelig tale i vårt bryllup.

De trakk frem historier og anektdoter helt fra vi først møttes (barneskolen) og frem til i dag. Snakket om min personlighet, særegenheter (jeg er f.eks kresen ;)), våre felles interesser, og interesser som ikke var helt felles (sykkelturer de forsøkte å dra meg med på), vårt vennskap over mange år og de sa også noen ord om min mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget et eventyr om bruden basert på et veldig kjent eventyr. Var opptatt av at det skulle være moro for alle å høre på og ikke altfor langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var forlover fant jeg fram en del bilder fra barndommen vår, scannet dem, og laget power point-presentasjon. Bildene ble vist på storskjerm, og så bygde jeg talen opp rundt bildene. Gøy å vise alle hårfrisyrene hun hadde hatt, motekatastrofer, teater-roller, første skoledag osv. Det ble kjempesuksess, og lignet ikke på noen av de andre talene!!! Et annet tips er å ikke gjøre talen for intern med spøker som bare halve bordet forstår. Fortell om historier som alle ville kunne le av. Lykke til!!!

PS. Bare en ting til : IKKE begynn talen med "Jeg er ingen god taler..." eller lignende. Det er så uproft. Lat som om du er verdens flinkeste! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...