Gjest Forloveren Skrevet 21. august 2005 #1 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg skal være forlover for min beste venninne i oktober og har begynt å sysle rundt tanken på min tale til bruden. Noen som har vært forlover eller som har hørt noe bra som har noen tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 22. august 2005 #2 Del Skrevet 22. august 2005 Mine forlovere holdt en ustyrtelig morsomm og hyggelig tale i vårt bryllup. De trakk frem historier og anektdoter helt fra vi først møttes (barneskolen) og frem til i dag. Snakket om min personlighet, særegenheter (jeg er f.eks kresen ), våre felles interesser, og interesser som ikke var helt felles (sykkelturer de forsøkte å dra meg med på), vårt vennskap over mange år og de sa også noen ord om min mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 22. august 2005 #3 Del Skrevet 22. august 2005 Laget et eventyr om bruden basert på et veldig kjent eventyr. Var opptatt av at det skulle være moro for alle å høre på og ikke altfor langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Forloveren- Skrevet 24. august 2005 #4 Del Skrevet 24. august 2005 Takk for gode innspill, Smilepia og Tobo! Noen flere ideer til forlovertalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomine Skrevet 24. august 2005 #5 Del Skrevet 24. august 2005 Da jeg var forlover fant jeg fram en del bilder fra barndommen vår, scannet dem, og laget power point-presentasjon. Bildene ble vist på storskjerm, og så bygde jeg talen opp rundt bildene. Gøy å vise alle hårfrisyrene hun hadde hatt, motekatastrofer, teater-roller, første skoledag osv. Det ble kjempesuksess, og lignet ikke på noen av de andre talene!!! Et annet tips er å ikke gjøre talen for intern med spøker som bare halve bordet forstår. Fortell om historier som alle ville kunne le av. Lykke til!!! PS. Bare en ting til : IKKE begynn talen med "Jeg er ingen god taler..." eller lignende. Det er så uproft. Lat som om du er verdens flinkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå