AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Har tilfeldigvis to brødre med millionlønn, bra personlighet og veldig pent utseende. Han ene er gift med ei jevnaldrende dame som ser helt alminnelig søt ut og han andre har et barn med ei som er 4 år eldre og også ser helt vanlig pen ut. De ser ikke på andre damer (har jeg sett med egne øyne) og er lykkelige i sine valg selv om de kunne fått en instababe på 20 hvis de ville. Ønsket bare å lysne opp litt selv om 2 personer av en befolkning utgjør liten forskjell. Ble selv veldig deppa og motløs da jeg hang mye på singelforumet så følte for å skrive dette i tilfelle noen trengte å høre det, hvem vet 🥰 Anonymkode: f2138...7d3 6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Hvorfor i ville vesten skulle en oppegående, voksen mann være interessert i en instababe på 20? Jeg følger ikke logikken din. I min bok høres det ut som brødrene dine har valgt partner slik de fleste blant oss velger partner. Anonymkode: c1b2c...45b 6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 Menn har da aldri vært kresne på utseende? Anonymkode: b8813...476
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor i ville vesten skulle en oppegående, voksen mann være interessert i en instababe på 20? Jeg følger ikke logikken din. I min bok høres det ut som brødrene dine har valgt partner slik de fleste blant oss velger partner. Anonymkode: c1b2c...45b Du har nok misforstått meningen med innlegget, for jeg er helt enig med deg. Anonymkode: f2138...7d3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #5 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har nok misforstått meningen med innlegget, for jeg er helt enig med deg. Anonymkode: f2138...7d3 Jeg har ikke misforstått noe som helst. Det jeg skriver er at jeg oppfatter premisset som ligger til grunn for TS’ gladnyhet er falskt. Anonymkode: c1b2c...45b 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #6 Skrevet 26. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke misforstått noe som helst. Det jeg skriver er at jeg oppfatter premisset som ligger til grunn for TS’ gladnyhet er falskt. Anonymkode: c1b2c...45b Hvordan falskt? Jeg hang mye her en periode etter brudd og leste dag inn og dag ut at menn innerst inne vil ha 20-åringer med perfekt utseende, jeg ville derfor dele budskapet av personlig observering at selv menn som kan velge og vrake ikke nødvendigvis velger det. Anonymkode: f2138...7d3 5
herzeleid Skrevet 27. februar 2021 #7 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvordan falskt? Jeg hang mye her en periode etter brudd og leste dag inn og dag ut at menn innerst inne vil ha 20-åringer med perfekt utseende, jeg ville derfor dele budskapet av personlig observering at selv menn som kan velge og vrake ikke nødvendigvis velger det. Anonymkode: f2138...7d3 Mulig dette er en misforståelse. De fleste menn synes nok kvinner rundt 20 er på sitt fysisk fineste, men jeg tror de færreste betraktelig eldre menn ønsker å etablere et seriøst forhold til særlig mange i den alderen, og for et forhold er det andre faktorer som er vel så viktige. 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #8 Skrevet 27. februar 2021 4 minutter siden, herzeleid said: Mulig dette er en misforståelse. De fleste menn synes nok kvinner rundt 20 er på sitt fysisk fineste, men jeg tror de færreste betraktelig eldre menn ønsker å etablere et seriøst forhold til særlig mange i den alderen, og for et forhold er det andre faktorer som er vel så viktige. Dette er korrekt, nesten alle menn i alle aldre synes damer på rundt 20 er de peneste. Det betyr ikke at de ønsker å leve med de. Her er en graf som viser hvilken alder menn synes damer er finest https://www.businessinsider.com/dataclysm-shows-men-are-attracted-to-women-in-their-20s-2014-10 Anonymkode: 371c8...f83 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #9 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er korrekt, nesten alle menn i alle aldre synes damer på rundt 20 er de peneste. Det betyr ikke at de ønsker å leve med de. Her er en graf som viser hvilken alder menn synes damer er finest https://www.businessinsider.com/dataclysm-shows-men-are-attracted-to-women-in-their-20s-2014-10 Anonymkode: 371c8...f83 Ja hva er poenget? At kvinner (& menn) i tjueårene er på sitt vakreste er irrelevant for trådens innhold. Man velger ikke livspartner etter mest plettfrie kropp og ansikt, og tak & lov for det! ♥️ Anonymkode: b4d31...bd3
Gjest Smeltemann Skrevet 27. februar 2021 #10 Skrevet 27. februar 2021 En skal være på samme nivå i tanker og levesett når en skal velge seg partner. Selv har jeg en kone som er noen år eldre eller meg selv. Har ikke ville byttet henne i en yngre dame. De som velger seg en dame som er betraktelig yngre tror jeg gjør det kun for å leke seg,det kan umulig bli noe stabilt familieliv av å ha en 10-15 år yngre dame.
Gjest Minesveiper Skrevet 27. februar 2021 #11 Skrevet 27. februar 2021 Like barn leker best. De av oss som har utdanning går ofte for damer med utdanning fordi det som regel er de man har mest til felles med. Yngre damer er på et helt annet stadiet i livet, og dermed ikke aktuelle.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #12 Skrevet 27. februar 2021 Når man avfyrer skudd i mørket så bommer man ofte. Som i denne tråden. 🙂 Anonymkode: 27af8...9df 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #13 Skrevet 27. februar 2021 Det finnes menn som foretrekker en kvinne som er eldre enn dem selv. Kjæresten min er en del yngre enn meg, og vi har det veldig bra sammen. Anonymkode: 3bb87...067
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #14 Skrevet 27. februar 2021 Dette handler hovedsakelig om hva som gjør at noen skilles og andre ikke gjør det. Dine brødre og deres partnere var nok ganske jevnbyrdige da de fant hverandre. Hadde de blitt skilt idag, eller om ti år, kan det godt hende de hadde funnet seg noen yngre mens de uansett er på markedet. Klarer man å holde forholdet ved like er alle fornøyde, selv om partner blir eldre. Anonymkode: 175b9...fe1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #15 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Menn har da aldri vært kresne på utseende? Anonymkode: b8813...476 Jo, de har alltid vært det. Uansett hvor gamle de selv er, vil de ha en i 20 årene, ser på kvinner 30+ som "vrakgods" og samtidig er de frekke nok til å kalle OSS kravstore? Jeg har lest mye av det TS nevner ang hva menn egentlig vil ha og de er ikke særlige nådige i sin beskrivelse av kvinner som ikke er i 20-årene..det er trist for det fører til at jeg (og sikkert flere med meg) ikke "tør" date, ta kontakt osv fordi vi forventer at han sikkert synes man er for gammel/utgått på dato. Det hadde nok vært enklere for menn å finne noen via feks nettdating om de ville ha kontakt med kvinner 30+ og ikke alle sammen kjempet om en liten gruppe av oss kvinner. Innerst inne vil jeg (som de aller fleste normale mennesker) møte noen og kanskje etterhvert få familie, men det siste året har jeg blitt mer og mer åpen for å skaffe barn på egenhånd da dating etc blir et (umulig)prosjekt der jeg vet jeg må legge inn mye innsats og tid kun for at en eller annen (helt alminnelig) mann finner meg ok/bra nok😒 Jeg ser ikke på meg selv som utgått på dato/stygg/gammel/vrakgods osv og tenker ikke stygt om mitt eget utseende, men når det kommer til kravene fra menn og hva de mener er "pen" kvinne så gir jeg opp. Anonymkode: cf377...021 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå