TirilSH Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Hei! Jeg har slitt lenge med å finne ut hvilken film dette er fra minne mitt fra barndommen min fra tidlig 2000 tallet eller kanskje slutten av 90 tallet. Det er enten en svaneungen eller andunge som skal fly videre med familien og de kræsjer med et fly i filmen og svaneungen faller ned og mister familien sin og må finne veien tilbake til familien. På veien er han på en strand med strå (dansk/irsk stil), de fryser og er redd ved en ødelagt trebåt og prøver å finne varmen. Og jeg tror det også er en muldvarp eller rotte med i filmen, det er hvertfall en brun pelskledd venn denne anden har som hjelper han på veien. Det jeg også husker er at de er på rømmen fra noe/noen og prøver å holde seg i sikkerhet.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Den første snøen? Anonymkode: 5adda...382
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 "The first snow of winter" er den originale tittelen forresten. Anonymkode: 5adda...382
TirilSH Skrevet 26. februar 2021 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2021 Jaaaaaa herregud tusen tusen tusen takk ❤️❤️ Lett så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå