Gå til innhold

Sperm mv på hotellrom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere har pult på hotellrommet, og det har jo blitt litt spermflekker mv da... Hvor mye innsats synes du at du må gjøre for å skule at det har vært sex på gang før «vaskehjelpen» kommer? Du kan jo liksom ikke ta med sengetøyet hjem og vaske, og hvis noen dråper har havnet på gulvteppet eller veggen finner du kanskje ikke ut av det. 

Eller er du typen som tenner på tanken om at betjeningen ser for seg hva slags het aktivitet som har foregått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puler vaskedamene også

Anonymkode: 3ece4...889

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for avsporing/tull.

Chantielle mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Puler vaskedamene også

Anonymkode: 3ece4...889

Tja i hele bransjen finnes det vel noen som er klar for det. 

Skrevet

Spruter i vannkokeren. 

• Liker 1
Skrevet

Hotellrommene er nok fulle av flekker fra ymse kroppsvæsker allerede, så litt til gjør nok ikke så mye.

Anonymkode: e6af1...b1c

• Liker 3
Skrevet

Jeg tviler på at personalet gransker sengetøyet for sædflekker når de kommer for å skifte. Dessuten vet man at det er stor sannsynlighet for at folk har sex på hotelrommet, så det er neppe noen "big deal" for dem. 

Anonymkode: 1b68f...8af

• Liker 4
Skrevet
Kigre Duken skrev (4 timer siden):

Spruter i vannkokeren. 

Med vilje eller uhell?

Gjest Smeltemann
Skrevet

Det er så grisete på de fleste hotellrom så om du skvetter oppover gardinene så tror jeg ikke det er noe krise.

Skrevet
Smeltemann skrev (3 minutter siden):

Det er så grisete på de fleste hotellrom så om du skvetter oppover gardinene så tror jeg ikke det er noe krise.

Da er det overraskende lite spermduft på hoteller. 

Gjest Smeltemann
Skrevet
frk.jus skrev (Akkurat nå):

Kanskje satt litt på spissen 😂

Men det er mange hotellrom som er støvete og møkkete, bare det trekket som ligger som pynt over dynene lukter ikke noe særlig godt.

Skrevet
frk.jus skrev (9 minutter siden):

Med vilje eller uhell?

Med kuken

Skrevet
Kigre Duken skrev (32 minutter siden):

Med kuken

Hihi. 

Skrevet
frk.jus skrev (På 27.2.2021 den 17.11):

Tørket sæd lukter ikke

Skrevet
frk.jus skrev (På 26.2.2021 den 23.01):

Dere har pult på hotellrommet, og det har jo blitt litt spermflekker mv da... Hvor mye innsats synes du at du må gjøre for å skule at det har vært sex på gang før «vaskehjelpen» kommer? Du kan jo liksom ikke ta med sengetøyet hjem og vaske, og hvis noen dråper har havnet på gulvteppet eller veggen finner du kanskje ikke ut av det. 

Eller er du typen som tenner på tanken om at betjeningen ser for seg hva slags het aktivitet som har foregått?

Tenner absolutt ikke på tanken. Har vel egentlig ikke brydd meg. 
nå syntes jeg sex på hotell er litt ekkelt.

Klarer ikke slutte å tenke på hvor mange ekle folk som har sikla, prompa og pult i samme senga før jeg skal ligge i den.

Skrevet

Aldri skjønt folk som søler i senga. Han kommer i meg og når han trekker ut så strammer jeg til så ingenting renner ut, og tusler inn på badet. Ingen søl, er ikke så vanskelig. Den stakkars vaskedamen skal slippe sæd i senga

• Liker 2
Skrevet
Spicymami skrev (9 timer siden):

Aldri skjønt folk som søler i senga. Han kommer i meg og når han trekker ut så strammer jeg til så ingenting renner ut, og tusler inn på badet. Ingen søl, er ikke så vanskelig. Den stakkars vaskedamen skal slippe sæd i senga

Aldri tatt spruten noe annet sted?

Skrevet
jentegutt skrev (9 timer siden):

Tørket sæd lukter ikke

Hvordan har du testet?

Skrevet
frk.jus skrev (7 minutter siden):

Aldri tatt spruten noe annet sted?

Jo i munnen. Blir ikke så mye søl av det heller. Får ikke så mye ut av å blir sprutet på andre steder

AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (11 timer siden):

Det som renner ut et jo ikke bare fra ham. Det er ei blanding av begges safter. 

Anonymkode: a4669...de4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...