Gå til innhold

Erfaring med skabb kur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med skabb kur og som vet om det funker og ta den før man har fått skabb?

Jeg har vært i kontakt med en som har skabb og tok kuren 2 uker senere. fulgte instruksjonene, vasket klær og alt på 60grader pakket inn sofaen i plast og senga. Men har nå hørt at kuren ikke funker før man har fått symptomer og sår. 

Er det noen som vet noe om dette?

Anonymkode: 461dd...660

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du brukt benzylbenzoat?

Anonymkode: 1caa3...4db

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du brukt benzylbenzoat?

jeg har brukt nix

Skrevet

Si meg, er ikke dette din tredje tråd om skabb, som du for tredje gang poster i forumet for kosthold og livsstil? Kan du ikke bare fortsette å stille spørsmålene i den første tråden din, som med rette ble flyttet til kropp og helse?

Anonymkode: d7521...6f4

• Liker 2
Skrevet

Prøv benzylbenzoat, en av de eneste som faktisk funker. De vanlige i Norge er kjent for å ikke fungere bra og kan ta årevis å behandle, dyrt er det og.

Skrevet

Fungerer ikke før du har utbrudd. Om du lurer uten utbrudd kan du gjøre deg mindre kompatibel med behandling om du faktisk får utbrudd. Derfor anbefales det ikke å ta med mindre du er sikkert. 

Kjipt å ikke bli kvitt om du får det fordi du tok masse behandlinger før du fikk det. 

Anonymkode: 41b56...32e

Skrevet

Si meg, er ikke dette din tredje tråd om skabb, som du for tredje gang poster i forumet for kosthold og livsstil? Kan du ikke bare fortsette å stille spørsmålene i den første tråden din, som med rette ble flyttet til kropp og helse?

Anonymkode: d7521...6f4

hei, beklager men jeg har ikke funnet noen av de innleggene. har gått inn på mine innlegg og finner ikke innleggene mine. det står «ingen innlegg»

Skrevet

hei, beklager men jeg har ikke funnet noen av de innleggene. har gått inn på mine innlegg og finner ikke innleggene mine. det står «ingen innlegg»

Siden du poster som Anonymbruker, får du ikke opp innlegget under mine innlegg. Du er nødt til å trykke på "Favoriser" øverst til høyre her.

Og hvis du vil finne de gamle innleggene dine, så går du til underforumet Kropp og helse og leter der.

Anonymkode: 375b2...9c2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...