AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Jeg har gått over til Avene Cleanence Comedomed fordi jeg har hatt litt utbrudd rundt haka det siste halvåret. Har lest at denne skal fungere godt til det. Nå har jeg brukt den i bortimot en måneds tid snart, og jeg har ekstra mye utbrudd til meg og være rundt hake-området. Er det fordi huden "venner seg til" kremen, eller fungerer den ikke for meg? Noen som har erfaring med denne? Anonymkode: 8c884...1d3
Roci Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har gått over til Avene Cleanence Comedomed fordi jeg har hatt litt utbrudd rundt haka det siste halvåret. Har lest at denne skal fungere godt til det. Nå har jeg brukt den i bortimot en måneds tid snart, og jeg har ekstra mye utbrudd til meg og være rundt hake-området. Er det fordi huden "venner seg til" kremen, eller fungerer den ikke for meg? Noen som har erfaring med denne? Anonymkode: 8c884...1d3 Hovedingrediensen i denne er isopropyl alkohol som tørker ut huden, kan gi irritasjon og bryter ned hudbarrieren. Den kan dermed forverre problemene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå