Gå til innhold

Hvis man har MYE masrier, men det ikke skjer noe mer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man få litt drahjelp til å komme i fødsel på sykehuset da? Sliter med skikkelig masse vonde kynnere og masrier, men det blir aldri rier :( begynner å bli skikkelig sliten!

Anonymkode: 64378...efd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan man få litt drahjelp til å komme i fødsel på sykehuset da? Sliter med skikkelig masse vonde kynnere og masrier, men det blir aldri rier :( begynner å bli skikkelig sliten!

Straks 40 uker fullgått foresten. 

Skrevet

Jeg gikk med det i 14 dager før  jeg fødte. 

Eneste du kan få er sove dose, jeg fikk det to ganger. Hjalp voldsomt, fikk hentet meg litt inn igjen. 

Anonymkode: 579c9...f33

Skrevet

Har du vært inne på kontroll enda? Når jeg sa at jeg hadde slitt med maserier i fem uker og var utslitt så tok de en sjekk. Hadde 3 cm åpning, så jordmor strippet meg etter å ha spurt om jeg ville ha litt drahjelp. Fødte tre timer etterpå 😅

Anonymkode: d7d48...afd

Skrevet

Hos meg startet også fødselen etter at jordmoren strippet da jeg var i samme situasjon. Det var på termindatoen, og jeg hadde 4 cm åpning og moden livmorhals, så det er jo sannsynlig at fødsel var rett rundt hjørnet uavhengig av strippingen da. Jeg var ordentlig plaget av maserier som kom og ga seg igjen de siste ukene, og ble ganske glad da jeg fikk vite at de hadde sørget for modne forhold i det minste, selv om fødselen ikke hadde startet. 

Anonymkode: ca212...797

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...