AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Jeg har lyst til å søke om tilleggslånet på 26000 fra lånekassen, men vet ikke om jeg har rett på det. Jeg er student, og var i fjor permittert i mars og april. Jeg er ikke permittert nå, men jeg har helt klart fått færre vakter enn jeg ville fått hvis det ikke var korona. Jeg har ingen stillingsprosent i kontrakten min. Så jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal dokumentere nedgangen i inntekten min? Det blir jo feil å sammenligne med i fjor siden jeg hadde lavere inntekt i fjor også enn normalt. Vet ikke om jeg tør å søke siden det står at det vil få alvorlige konsekvenser om man oppgir uriktige opplysninger. Det står jo at de innvilger til alle i første omgang, men at de ber om dokumentasjon senere. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal dokumentere det. Jeg kunne sårt trengt de pengene siden jeg ikke har så mye penger nå. Men hvis det fører til at jeg mister rett på støtte pga at jeg ikke kan dokumentere så vil jeg ikke det. Anonymkode: 2e787...6b3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Du må få lederen din til å dokumentere at du får mindre vakter som følge av korona. Anonymkode: 15b65...84d
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #3 Skrevet 27. februar 2021 jeg har pause dette semesteret(pga sykdom). går på aap så har ingen sykmelding(ser ikke poenget med å fly til legen ukentlig et helt semester). er usikker på om jeg kan søke tilleggslån likevel? har et enk, men det går ca i null. jeg må jo evt dokumentere nedgang selv. det er både min egen helse og sviktende kundegrunnlag som er grunn. om det er mindre kunder pga covid vet jeg jo ikke😌 Anonymkode: d80f9...942
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå