AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Er det dokumenter at faktisk skal stemme? Har du personlig erfaring med det hvor du er sikker på at det er tilfelle? Anonymkode: d178e...764
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Har kun personlige erfaringer, men ja, syntes håret mitt vokser fortere når jeg er flink til å massere hodebunn noen ganger i uka, gjør det kun de dagene jeg skal dusje fordi håret b blir mer fett av å styre for mye oppi der. Men tenker at det stimulerer litt blodsirkulasjon osv. Anonymkode: 59c51...026
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 Ja, det stemmer. Men du må massere hodebunnen hver gang du vasker håret,, ikke bare noen ganger. Det er helt sant, vokser mye fortere. Anonymkode: ee8db...b0d 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 Mener å ha hørt det er sant, og jeg synes det gjør det selv, om det er til noe hjelp 😄 Man får sånne shampo børster som man kan masere hodebunnen med og hodebunns skrubb åså, jeg kjøper på the body shop og hair lust om du er interessert i å se etter det 😊 Anonymkode: 7ba6d...55f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #5 Skrevet 26. februar 2021 Takk for svar, da prøver jeg det😊 Anonymkode: d178e...764
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå