Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har litt panikk her. Hadde helt naturlig, kald mellombrun farge. Ville friske litt opp og kjøpte L’Oréal casting creme gloss. Stod at det skulle være kald tone, men her sitter jeg da, med skikkelig rødbrunt hår 😭

Trenger trøst og at noen sier at det går ut etter noen uker 😭

Anonymkode: 36cbe...270

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1454925-glansvask-g%C3%A5r-ut-av-h%C3%A5ret-sant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det går ut😊Tror det til og med går fortere enn vanlig farge. 

Anonymkode: fb629...c9e

Ja, det var i den tro jeg valgte glansvask, men nå er jeg redd for at det rødskjæret ikke vil gå bort 🙈 Jeg får dusje ofte og krysse fingrene 🤞

ts

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det var i den tro jeg valgte glansvask, men nå er jeg redd for at det rødskjæret ikke vil gå bort 🙈 Jeg får dusje ofte og krysse fingrene 🤞

ts

Bruk en shampo med sulfat og vask et par ganger ved hver dusj/vask. 

Anonymkode: fb629...c9e

Alle L’Oréal casting blir rødlige. Om du vil ha ut farge kan du bruke en rensesjampo eller head and shoulders. Best resultat får du av å ta det i tørt hår og la det virke litt før du dusjer og vasker håret som vanlig. 

Anonymkode: b6233...873

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Alle L’Oréal casting blir rødlige. Om du vil ha ut farge kan du bruke en rensesjampo eller head and shoulders. Best resultat får du av å ta det i tørt hår og la det virke litt før du dusjer og vasker håret som vanlig. 

Anonymkode: b6233...873

Har du tips til en glansvask som ikke blir rød? 🙏

ts

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Med mindre du har platina blondt skadet hår vil jeg ikke tro at denne typen farge vil sette seg "fast" i håret ditt. Dette går nok helt fint  :) 

Anonymkode: 1a76a...a31

Åh, takk og pris! 😅

ts

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min erfaring er at casting fungerer i retning av permanent, jeg måtte iallefall vokse det helt ut.

Men det falmet raskt.

Endel har hell med type head and shoulders :) 

Anonymkode: 6cb02...c42

Å gud 😳

ts

Lenge siden jeg brukte glansvask, men jeg syns rødskjæret ikke forsvant selv om resten av fargen ble vasket ut.

Men det er stor forskjell på hvor godt rødfargen henger i håret. Jeg farget håret hos frisør en periode og hun ene ble overrasket når hun så hvilken farge det var brukt forrige gang fordi det var for mye rødskjær i mitt hår til å være den fargen.

Anonymkode: 21f96...16f

• Liker 1

Jeg brukte Wella color fresh rødbrun glansvask som skulle vare bare 8 vask. Det satt fast i håret til det vokste ut. Jeg har veldig sprøtt og tørt hår, da.

Har du glatt og blankt hår? Da forsvinner nok fargen fortere. Eventuelt får du ta deg en tur til frisøren.

Anonymkode: 03b95...c17

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg brukte Wella color fresh rødbrun glansvask som skulle vare bare 8 vask. Det satt fast i håret til det vokste ut. Jeg har veldig sprøtt og tørt hår, da.

Har du glatt og blankt hår? Da forsvinner nok fargen fortere. Eventuelt får du ta deg en tur til frisøren.

Anonymkode: 03b95...c17

Jeg var helt skinnet for 6 år siden, og etter det har jeg ikke gjort noe som helst med håret. Det er veldig tykt og glatt. Har ikke hatt nooooen som helst farge, styling eller varme i det før. Så håper fargen slipper 😅🤞🙏

ts

Annonse

Rødt er den vanskeligste fargen å bli kvitt dessverre.

Har samme opplevelse som deg med glansvask og der ble der bare bleket til oransj. Ga opp og dro til frisør for ny farge.

Anonymkode: de956...3c4

Jeg pleide å farge håret rødt med glansvask i min barndom på 90-tallet,  og det gikk alltid ut - var aldri snakk om noe ettervekst eller noe sånt. En gang tok jeg også minicolor hos frisøren (svart), og også denne gikk ut uten ettervekst. Jeg har mørk mørkeblondt/brunt hår i utgangspunktet.

Anonymkode: 1274b...6a7

Liten update 🙋‍♀️

Rådet om head and shoulders gjorde underverk! Jeg kan nå nesten ikke se forskjell på håret mitt fra før og etter jeg farget med glansvasken 🥳 Det har hakket sterkere farge, men er ikke rødt i det hele tatt 😊

Hvis noen har tips om en glansvask som er en kald brunfarge, skrik ut 😊

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...