AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Hva er grunnen til at mange har utdannelsen sin og div. kurs i biografien på Instagram? Hva er årsaken til dette, er det for å bli headhunta? "Anne, 32, kurs i fallsikring, førerkort klasse B, jobber i resepsjon og tar et utdanningsløp ved Kristiania, har tatt quiz og fant ut at jeg er b-menneske" Anonymkode: acfb5...38b 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 Haha, gjerne de med PT kurs eller noe annet wannabe-helsekurs de har tatt gratis på nettet, Evt delbetalt det Anonymkode: acfb5...38b
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #4 Skrevet 27. februar 2021 Det har jeg ALDRI sett før. Hva slags folk er dette? Ser influensere har en form for CV-en i bioen, så det er vel for å passe inn. Anonymkode: bb8ea...cfa 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #5 Skrevet 27. februar 2021 Har jeg aldri sett 😛 eneste jeg ser er de som skriver hva slags studie de går Anonymkode: 2cde5...d3d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #6 Skrevet 1. mars 2021 Flere i min vennekrets som har skrevet det.. selv føler jeg de prøver å bevise noe. Jeg vil ikke at min arbeidsplass skal måtte assosieres til min Instagram profil. Heller ikke noe behov for at mine følgere skal vite hvilken utdanning jeg har. Syns det er merkelig, men vil heller ikke si noe til de Ts Anonymkode: acfb5...38b 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #7 Skrevet 1. mars 2021 Jeg må tydeligvis ferdes i helt feil miljøer, for dette har jeg aldri sett. Er dette for folk som ikke har tilstrekkelig digital kompetanse til å lage seg en LinkedIn-profil? Eller som synes det er for lite bilder og for mye tekst på nevnte sted? Anonymkode: a9e63...acb
bibi123 Skrevet 3. mars 2021 #8 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 20.19): Jeg må tydeligvis ferdes i helt feil miljøer, for dette har jeg aldri sett. Er dette for folk som ikke har tilstrekkelig digital kompetanse til å lage seg en LinkedIn-profil? Eller som synes det er for lite bilder og for mye tekst på nevnte sted? Anonymkode: a9e63...acb Jeg lurer på om det er for å bevise for venner at man driver med noe😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå