Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg våkner tidlig om morgenen før jobb, så føler jeg meg litt smådeppa. Jeg ligger i sengen og ser for meg alt som skal skje den dagen og har egentlig bare lyst til å bli liggende under dyna. 

Trives greit i jobben, men jeg er ikke noen morgenperson. 

Må legge til at disse tankene forsvinner når jeg bare kommer meg opp og i gang.   

Er der flere som opplever dette fenomenet? Jeg høres deprimert ut og uten selvtillit, men det er ikke tilfellet. 😅

Anonymkode: 34e74...52e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger du deg for sent og får for lite søvn? Det kan være årsaken. Jeg hadde det sånn lenge og begynte å legge meg tidlig. Nå har jeg sluntret litt unna tidlig leggetid og kjenner med en gang at jeg blir sånn du sier, mister litt gnist og vil ikke være på jobb. 

Anonymkode: 749b9...6e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Legger du deg for sent og får for lite søvn? Det kan være årsaken. Jeg hadde det sånn lenge og begynte å legge meg tidlig. Nå har jeg sluntret litt unna tidlig leggetid og kjenner med en gang at jeg blir sånn du sier, mister litt gnist og vil ikke være på jobb. 

Anonymkode: 749b9...6e7

Ja, jeg legger meg nok for sent på kvelden. Prøver å legge meg tidligere, skal skjerpe meg etter vinterferien😆

TS

Anonymkode: 34e74...52e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...