AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Jeg har i mange år slitt med psykisk problem som angst og depresjon og ble i høst innlagt på psykiatrisk sykehus. Jeg er nå tilbake i 20 prosent jobb, men er pålagt mange arbeidsoppgaver som gjør at jeg må jobbe mer mye mer en denne prosenten og det er ting som skal bli gjort ganske fort. Så jeg har nå jobba mye mer enn 20 prosent denne uken. E Etter jeg kom tilbake fra innleggelse har jeg ikke hatt noen samtale med lederne, de har kun spurt sånn i gangen hvordan det går. Og jeg får høre "du ser da så godt ut". Og når jeg har prøvd og si at jeg har mye jeg må jobbe med for ikke falle tilbake og alt skal bli som før. Får jeg bare høre "ja ja, vi må alle jobbe med helsa vår. Kjenner jeg blir så irritert over alle som vet så godt hvordan det er og slite. Og derfor blir det bare til at man svarer "bra" når noen spør hvordan jeg har det, er jo det de vil høre likevel. Er ikke sånn at jeg vil folk skal synes synd i meg, men det minste man kunne forvente er at noen ser og gir tilbakemeldig på jobben jeg gjør. AAAhrr. Tør ikke ta det opp for da blir man stempla som "negativ" . Hva hadde dere gjort i min situasjon???? Trives egentlig på jobben, men føler jeg får alt for lite tilbakemeldinger og pålagt for mye jobb............................ Anonymkode: e67ca...b43
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Love...«Du ser godt ut» betyr «Du er ikke så syk som du sier og vi kan dermed utnytte deg til det fulle». Manipulering big time. Det skal du ikke bry deg om. Det er ditt ansvar å si nei og passe på deg selv fordi ingen andre bryr seg, og hvis noe skjer, blir man erstattet på null komma niks. Anonymkode: cfc23...ad8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Love...«Du ser godt ut» betyr «Du er ikke så syk som du sier og vi kan dermed utnytte deg til det fulle». Manipulering big time. Det skal du ikke bry deg om. Det er ditt ansvar å si nei og passe på deg selv fordi ingen andre bryr seg, og hvis noe skjer, blir man erstattet på null komma niks. Anonymkode: cfc23...ad8 Ja føler det er manipulering. Jeg må si fra, må passe meg så jeg ikke blir sinna for blir det" ja det er ikke meg det går på, men det er du som strever" ahhh enda mer manipulering. Har valgt og være ærlig med hvorfor jeg har vært borte fra jobb, men blir brukt mot meg. Også får mitt innvendige bål mere næring "du er ikke vert noe", "dette takler du ikke". selv om jeg vet jeg er dyktig i jobben, men takler bare ikke stress nå........ Anonymkode: e67ca...b43
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja føler det er manipulering. Jeg må si fra, må passe meg så jeg ikke blir sinna for blir det" ja det er ikke meg det går på, men det er du som strever" ahhh enda mer manipulering. Har valgt og være ærlig med hvorfor jeg har vært borte fra jobb, men blir brukt mot meg. Også får mitt innvendige bål mere næring "du er ikke vert noe", "dette takler du ikke". selv om jeg vet jeg er dyktig i jobben, men takler bare ikke stress nå........ Anonymkode: e67ca...b43 Det var en tråd her for ikke så lenge siden om akkurat dette, om man bør være ærlig med sjefen om sin angst og slike ting, og guess what, 95% svarte NEI Anonymkode: cfc23...ad8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #5 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det var en tråd her for ikke så lenge siden om akkurat dette, om man bør være ærlig med sjefen om sin angst og slike ting, og guess what, 95% svarte NEI Anonymkode: cfc23...ad8 Ja det tviler jeg ikke på, så sier jeg det er kronisk fotsopp eller noe. Anonymkode: e67ca...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå