Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en mann jeg vet om. Vi har felles venner og jeg vet han er en sånn mann man bare finner en gang i livet. Jeg tok en sjans å skrev til han. Og lurte på om vi skulle bli kjent. Han ville gjerne det og vi har en avtale til uken. Men hvordan skal jeg få samtalen videre også over på mer flørting? 

Anonymkode: 1c425...b0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det som det kommee, semk skuldrene og vær deg selv❤️

Anonymkode: ddd8e...594

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er en mann jeg vet om. Vi har felles venner og jeg vet han er en sånn mann man bare finner en gang i livet. Jeg tok en sjans å skrev til han. Og lurte på om vi skulle bli kjent. Han ville gjerne det og vi har en avtale til uken. Men hvordan skal jeg få samtalen videre også over på mer flørting? 

Hvor godt kjenner du han og hvordan kontaktet du han? Jeg synes det er modig gjort. Skulle ønske jeg turte det. Nå synes jeg du alt er over det verste. Nå kan du bare være deg selv. 

Anonymkode: 2fe67...547

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor godt kjenner du han og hvordan kontaktet du han? Jeg synes det er modig gjort. Skulle ønske jeg turte det. Nå synes jeg du alt er over det verste. Nå kan du bare være deg selv. 

Anonymkode: 2fe67...547

Kjenner han ikke sånn personlig, men har mye felles og har vist hvem han er siden jeg var liten. Han kjenner min bror og husker meg fra vi var små. Tok kontakt på Messenger 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjenner han ikke sånn personlig, men har mye felles og har vist hvem han er siden jeg var liten. Han kjenner min bror og husker meg fra vi var små. Tok kontakt på Messenger 

Tøft initiativ. Vær en slik jente som kan gjøre slike ting. Det er jo også deg, så den rollen eier du. ❤️❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...