Gjest Kirsebæra Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Mor og datter flytter til ny by, datter blir harselert med av populær jente og hennes venninne. Tror de er cheerleaders. Hovedrollen blir forelska i cheerleaders kjæreste, og disse to jentene blir rasende av dette. Mener det er sommerferie, og hun ene cheerleaderen er gravid, men mister barnet, bor i trailer med denne kjæresten som andre jenta var forelsket i. Hun tror det er hennes feil at hun mister barnet (Men syns å huske at det var han kjæresten som ble fed up og dytta ho i gulvet?) Ho oppsøker denne andre venninna, som er på løpetrening, og de planlegger å drepe den tredje jenta. De har i lengre tid trakassert ho, så moren til den tredje jenta har ordnet at ho skal bo hos faren over sommeren. Mens de venter på taxien blir moren oppring av jobben og det er en nødsituasjon så ho må komme (i realiteten er ho lurt ut av huset) og de to jentene ringer på, jenta tror det er taxien og åpner og blir overfalt og knivstukket. Moren skjønner at ho er lurt og kjører hjem og finner datteren drept. Mener det er basert på en sann historie? Fikk de kanskje en lovendring av det?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Kirsebæra skrev (3 minutter siden): Mor og datter flytter til ny by, datter blir harselert med av populær jente og hennes venninne. Tror de er cheerleaders. Hovedrollen blir forelska i cheerleaders kjæreste, og disse to jentene blir rasende av dette. Mener det er sommerferie, og hun ene cheerleaderen er gravid, men mister barnet, bor i trailer med denne kjæresten som andre jenta var forelsket i. Hun tror det er hennes feil at hun mister barnet (Men syns å huske at det var han kjæresten som ble fed up og dytta ho i gulvet?) Ho oppsøker denne andre venninna, som er på løpetrening, og de planlegger å drepe den tredje jenta. De har i lengre tid trakassert ho, så moren til den tredje jenta har ordnet at ho skal bo hos faren over sommeren. Mens de venter på taxien blir moren oppring av jobben og det er en nødsituasjon så ho må komme (i realiteten er ho lurt ut av huset) og de to jentene ringer på, jenta tror det er taxien og åpner og blir overfalt og knivstukket. Moren skjønner at ho er lurt og kjører hjem og finner datteren drept. Mener det er basert på en sann historie? Fikk de kanskje en lovendring av det? En lovendring??? At det ikke er lov å lage dårlige filmplot? Anonymkode: ccc18...829 1
Gjest Kirsebæra Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En lovendring??? At det ikke er lov å lage dårlige filmplot? Anonymkode: ccc18...829 Beklager min ekstremt dårlige forklaring. Jeg mener det i slutten av filmen fremkom at foreldrene/moren fikk igjennom en lovendring av noe slag fordi datteren gjentatte ganger var truet og trakassert uten at politiet hadde gjort noe med saken, og hun endte opp med å bli drept. Og loven fikk da datterens navn. Typ "Meghans law" Men jeg husker ikke.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 Death of a cheerleader? Med hu ene fra Beverly Hills 90210? Anonymkode: ad5a4...724 1
Gjest Kirsebæra Skrevet 27. februar 2021 #5 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): En lovendring??? At det ikke er lov å lage dårlige filmplot? Anonymkode: ccc18...829 Beklager min ekstremt dårlige forklaring. Jeg mener det i slutten av filmen fremkom at foreldrene/moren fikk igjennom en lovendring av noe slag fordi datteren gjentatte ganger var truet og trakassert uten at politiet hadde gjort noe med saken, og hun endte opp med å bli drept. Og loven fikk da datterens navn. Typ "Meghans law" Men jeg husker ikke. Minner om den, men er ikke den.
Gjest Kirsebæra Skrevet 27. februar 2021 #6 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Death of a cheerleader? Med hu ene fra Beverly Hills 90210? Anonymkode: ad5a4...724 Minner om den, men er ikke den nei. Er så frustrerende. Jenta som blir drept er en typisk nabojenta, men blir utsatt for stalking, trakassering og til slutt drap av to cheerleadere/tidligere cheerleadere.
Knottogtott Skrevet 27. februar 2021 #7 Skrevet 27. februar 2021 Filmen heter the stalking of Laurie Show ☺️ 1
Gjest Kirsebæra Skrevet 27. februar 2021 #8 Skrevet 27. februar 2021 Knottogtott skrev (10 minutter siden): Filmen heter the stalking of Laurie Show ☺️ I love you!!
Gjest Kirsebæra Skrevet 27. februar 2021 #9 Skrevet 27. februar 2021 Skal vi prøve oss på et par Hallmark-filmer jeg så i barneårene? Åpenbart ikke ment for barn? 😅
Knottogtott Skrevet 27. februar 2021 #10 Skrevet 27. februar 2021 Kirsebæra skrev (1 minutt siden): I love you!! No problemo 😊 Husker jeg så filmen på TV for rundt 20 år siden og elsket den! Ble så glad da jeg fant den igjen for noen år siden (ikke at filmen er veldig bra..) 1
Knottogtott Skrevet 27. februar 2021 #11 Skrevet 27. februar 2021 Kirsebæra skrev (3 minutter siden): Skal vi prøve oss på et par Hallmark-filmer jeg så i barneårene? Åpenbart ikke ment for barn? 😅 Kan prøve 😉 Er som regel flink til å finne igjen filmer, men det er en som jeg så på starten av 00-tallet som jeg aldri har funnet igjen 😔 Kanskje du eller noen andre vet hvilken det er? Filmen handler om et barn (Tror det var en jente) som blir kidnappet fra sitt soverom, der barnet deler rom med sitt søsken. Husker at på slutten av filmen, finner de barnet drept på et jorde. Husker dessverre ikke mer enn dette, men har veldig lyst til å se filmen igjen (prøvd å lete i flere år etter filmen, men tipper det var en lavbudsjett TV film) Ringer det noen bjeller?
NordicViking Skrevet 27. februar 2021 #12 Skrevet 27. februar 2021 Knottogtott skrev (8 timer siden): Kan prøve 😉 Er som regel flink til å finne igjen filmer, men det er en som jeg så på starten av 00-tallet som jeg aldri har funnet igjen 😔 Kanskje du eller noen andre vet hvilken det er? Filmen handler om et barn (Tror det var en jente) som blir kidnappet fra sitt soverom, der barnet deler rom med sitt søsken. Husker at på slutten av filmen, finner de barnet drept på et jorde. Husker dessverre ikke mer enn dette, men har veldig lyst til å se filmen igjen (prøvd å lete i flere år etter filmen, men tipper det var en lavbudsjett TV film) Ringer det noen bjeller? Minner litt om 'Crime of the Century' (1996), men vet ikke om det er rett film. (IMDb)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå