AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Jeg ser ofte: Dette er den fjerde tråden du skriver om temaet . Fikk du ikke nok svar i forrige tråden? Enda mer mas fra deg. Slutt å skrive flere innlegg om dette. Må du gjenta deg i enda et innlegg? Jeg lurer på hvordan folk vet at det er samme TS? Er ikke anonymkoden forskjellig hver gang du skriver et nytt innlegg? Eller er det kun på tematikken at man kan gjenkjenne at det er samme person? Jeg tenker jo at det er fullt mulig å ha samme problemer og nesten like opplevelser Hvordan kan man være så sikker på at det er samme person med mindre personen skriver med brukernavnet sitt? Anonymkode: 6fa62...cd4 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg ser ofte: Dette er den fjerde tråden du skriver om temaet . Fikk du ikke nok svar i forrige tråden? Enda mer mas fra deg. Slutt å skrive flere innlegg om dette. Må du gjenta deg i enda et innlegg? Jeg lurer på hvordan folk vet at det er samme TS? Er ikke anonymkoden forskjellig hver gang du skriver et nytt innlegg? Eller er det kun på tematikken at man kan gjenkjenne at det er samme person? Jeg tenker jo at det er fullt mulig å ha samme problemer og nesten like opplevelser Hvordan kan man være så sikker på at det er samme person med mindre personen skriver med brukernavnet sitt? Anonymkode: 6fa62...cd4 Helt enig, en sjelden gang kan skrivestil eller situasjon være gjenkjennelig, men ellers så er det jo faktisk slik at det skjer mye rart i denne verden, og mange vil ha en tilsynelatende lik historie. Vi må vel heller ikke glemme at folk gjør om litt på historiene for å ikke bli gjenkjent, så selv om to historier virker å være like i forhold til alder, antall barn eller lignende og dermed virker å stemme med hverandre, så er ikke dette nødvendigvis riktig i virkeligheten. Anonymkode: 5080d...58b
Gjest Lama_Drama Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 Fordi samme folk gnåler om det samme så lenge at man kjenner dem igjen.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 Mange tror de har sååå peil på å kjenne igjen skrivestiler osv. Anonymkode: 9495b...344 8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #5 Skrevet 26. februar 2021 Det finnes folk som sitter H E L E døgnet på Kvinneguiden. Det er de du ser kommentere slike tråder. Og som beskylder andre for å poste med puppetkontoer etc Anonymkode: bcc0a...02d 6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #6 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Mange tror de har sååå peil på å kjenne igjen skrivestiler osv. Anonymkode: 9495b...344 Enig. Det kan man se i tråden "kjenner du noen igjen på kg?". Anonymkode: 92574...5f9
Callisto83 Skrevet 26. februar 2021 #7 Skrevet 26. februar 2021 Det var noen tråder her inne for noen måneder siden, med noen virkelig spesielle problemstillinger. De kunne kanskje dreie seg om noe som hadde skjedd på ordentlig, men samtidig virket de litt trollete - som om de var ment å sjokkere leseren. Jeg fikk i hvert fall inntrykk av at de hadde noe av samme "stil" over seg, som om forfatteren kanskje kunne være den samme, selv om innleggene handlet om forskjellige ting. Det var bare en liten mistanke jeg fikk. Flere som leser mye her legger jo merke til visse ting. Same shit, different wrapping. 3
Hippogriff Skrevet 26. februar 2021 #8 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enig. Det kan man se i tråden "kjenner du noen igjen på kg?". Anonymkode: 92574...5f9 Den tråden hørtes spennende ut, hvor finner jeg den? Var tydeligvis ikke så flink til å søke som jeg trodde...
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #9 Skrevet 26. februar 2021 Kjenner ikke igjen så mange ts' er men det er en bruker som svarer "få deg ryggrad" til alt mulig 😂 Anonymkode: 34671...02c 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #10 Skrevet 26. februar 2021 Det er spesielt én bruker jeg kjenner særlig godt igjen, der er det skrivemåten som avslører det. Hun har en så spesiell skrivemåte, selv om hun ble flinkere til å rettskrive i hovedinnlegget, glemte hun seg ofte i svarene nedover. Ellers er det noen ganger at man kjenner igjen situasjonene fordi de er såpass detaljerte og brukeren kverner og kverner på samme problemstilling. Anonymkode: 00cdc...bd8 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #11 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er spesielt én bruker jeg kjenner særlig godt igjen, der er det skrivemåten som avslører det. Hun har en så spesiell skrivemåte, selv om hun ble flinkere til å rettskrive i hovedinnlegget, glemte hun seg ofte i svarene nedover. Ellers er det noen ganger at man kjenner igjen situasjonene fordi de er såpass detaljerte og brukeren kverner og kverner på samme problemstilling. Anonymkode: 00cdc...bd8 Situasjonene som ingen andre kunne hatt? Anonymkode: 92574...5f9
teknosilje Skrevet 26. februar 2021 #12 Skrevet 26. februar 2021 Jeg tenker at man er for mye på KG om man kjenner igjen de som svarer, selv om det er anonymt 🙈 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #13 Skrevet 26. februar 2021 De vet det ikke. De sitter og beskylder folk uten å peiling. Har selv blitt beskyldt for å skrive flere innlegg, selv om det ikke stemte. Anonymkode: 09096...1f6 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #14 Skrevet 26. februar 2021 Noen brukere henger i samme underforum (for eksempel kropp og helse) og skriver mange tråder i uken i flere måneder av gangen som handler om samme tema. Som et eksempel: HI har et generelt spørsmål rundt en sykdom (samme sykdom hver gang), men etter noen få innlegg vil TS beskrive tanker hen har om X utfordring og bruke spesielle, sterke uttrykk som veldig få mennesker bruker til daglig. Når man har gitt inngående svar i mange av disse trådene og blitt godt kjent med problemstillinger, uttrykk og skrivestil over tid, da kan man si ganske sikkert at det er det samme mennesket. Anonymkode: 02ddb...666
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #15 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Noen brukere henger i samme underforum (for eksempel kropp og helse) og skriver mange tråder i uken i flere måneder av gangen som handler om samme tema. Som et eksempel: HI har et generelt spørsmål rundt en sykdom (samme sykdom hver gang), men etter noen få innlegg vil TS beskrive tanker hen har om X utfordring og bruke spesielle, sterke uttrykk som veldig få mennesker bruker til daglig. Når man har gitt inngående svar i mange av disse trådene og blitt godt kjent med problemstillinger, uttrykk og skrivestil over tid, da kan man si ganske sikkert at det er det samme mennesket. Anonymkode: 02ddb...666 Ja, du vet at det er det samme mennesket, men du kjenner ikke personen i virkeligheten, så hvem bryr seg? Anonymkode: 92574...5f9
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #16 Skrevet 26. februar 2021 38 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, du vet at det er det samme mennesket, men du kjenner ikke personen i virkeligheten, så hvem bryr seg? Anonymkode: 92574...5f9 Jeg bare svarer på spørsmålet til TS, hen lurer på hvordan man kjenner folk igjen fra tråd til tråd. Anonymkode: 02ddb...666
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #17 Skrevet 26. februar 2021 Jeg fikk det som kommentar i en tråd jeg startet, men det stemte ikke. Tipper at slike kommentarer sjeldent stemmer. Anonymkode: 121af...e07 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #18 Skrevet 26. februar 2021 Veldig lett i spesefikke poster når det er samme detajer som ikkekunne vært noen andre, samme teite problematisering og sutring over et "ikke-problem" etc, f. eks "vil annmelde foreldrene mine som sendte meg på en dyr spesielskole for barn med autisme, men jeg ville egentlig ike dit, og nå er jeg bitter og klarer ikke tilgi de", som har skrevet ørten poster om akkurat det samme fordi h*n ikke får de svarene hun ønsker Anonymkode: fcd5d...080 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #19 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ser ofte: Dette er den fjerde tråden du skriver om temaet . Fikk du ikke nok svar i forrige tråden? Enda mer mas fra deg. Slutt å skrive flere innlegg om dette. Må du gjenta deg i enda et innlegg? Jeg lurer på hvordan folk vet at det er samme TS? Er ikke anonymkoden forskjellig hver gang du skriver et nytt innlegg? Eller er det kun på tematikken at man kan gjenkjenne at det er samme person? Jeg tenker jo at det er fullt mulig å ha samme problemer og nesten like opplevelser Hvordan kan man være så sikker på at det er samme person med mindre personen skriver med brukernavnet sitt? Anonymkode: 6fa62...cd4 dette er mest sannsynlig den samme gjengen som skriker TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL i hver eneste forbanna tråd på hele Kvinneguiden-forumet. Selvfølgelig temmelig patetisk, det også... Anonymkode: 54597...e80 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #20 Skrevet 26. februar 2021 Kjenner lett igjen en som både spammer her og på jodel. Orker ikke diskutere da det er tydelig at vedkommende har problemer og skulle søkt hjelp Anonymkode: 464dd...adb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå