AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Saken er denne: Jeg møtte en noe yngre jente for 6 år siden, vi hadde et FF forhold, til hun plutselig var i et forhold. Vi beholdt et vennskap uten sex , gjennom 4,5 år ish. Så begynte vi igjen å treffes for sex, vi var nå begge single. Problemet her er at vi nå har fått følelser for hverandre. Så ikke den komme. Noen råd på veien ? Noen som har samme erfaring ? Er i villrede, er dette lurt . Det er også noen år mellom oss, så mange vil nok rynke på nesen og heve moral fingen. Anonymkode: d3401...1b6
Måneskinn Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Når dere har gjensidige følelser for hverandre - kjør på kan ikke tenke meg at dette er dumt så lenge dere liker hverandre og vil dette sammen. Hva andre mener, ja jeg kan skjønne at det kan være litt skummelt - men det er tross alt dere det gjelder. Moralen kan ta seg en bolle, jeg heier på kjærligheten jeg masse lykke til ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Saken er denne: Jeg møtte en noe yngre jente for 6 år siden, vi hadde et FF forhold, til hun plutselig var i et forhold. Vi beholdt et vennskap uten sex , gjennom 4,5 år ish. Så begynte vi igjen å treffes for sex, vi var nå begge single. Problemet her er at vi nå har fått følelser for hverandre. Så ikke den komme. Noen råd på veien ? Noen som har samme erfaring ? Er i villrede, er dette lurt . Det er også noen år mellom oss, så mange vil nok rynke på nesen og heve moral fingen. Anonymkode: d3401...1b6 Ja det er sikert rett, kjærlighet trumfer alt. Det jeg er usikker på er, er hun glad i meg eller er jeg en mulighet Anonymkode: d3401...1b6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #4 Skrevet 28. februar 2021 Hvorfor lage d så komplisert🙈 hadde min ff kommet med noe sånt hadde jeg blitt verdens lykkeligste dame... begge har følelser?? Hva er problemet?? nei d er ikke mye å lure på. ❤️ Anonymkode: 90423...1f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå