Gå til innhold

Fra FF forhold, til vennskap og så ender opp som kjærester ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er denne:

Jeg møtte en noe yngre jente for 6 år siden, vi hadde et FF forhold, til hun plutselig var i et forhold.

Vi beholdt et vennskap uten sex , gjennom 4,5 år ish. Så begynte vi igjen å treffes for sex, vi var nå begge single.

Problemet her er at vi nå har fått følelser for hverandre. Så ikke den komme.

Noen råd på veien ? Noen som har samme erfaring ?

Er i villrede, er dette lurt . Det er også noen år mellom oss, så mange vil nok rynke på nesen og heve moral fingen.

Anonymkode: d3401...1b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når dere har gjensidige følelser for hverandre  - kjør på :)  kan ikke tenke meg at dette er dumt så lenge dere liker hverandre og vil dette sammen. Hva andre mener, ja jeg kan skjønne at det kan være litt skummelt - men det er tross alt dere det gjelder. Moralen kan ta seg en bolle, jeg heier på kjærligheten jeg :)  masse lykke til ❤️ 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Saken er denne:

Jeg møtte en noe yngre jente for 6 år siden, vi hadde et FF forhold, til hun plutselig var i et forhold.

Vi beholdt et vennskap uten sex , gjennom 4,5 år ish. Så begynte vi igjen å treffes for sex, vi var nå begge single.

Problemet her er at vi nå har fått følelser for hverandre. Så ikke den komme.

Noen råd på veien ? Noen som har samme erfaring ?

Er i villrede, er dette lurt . Det er også noen år mellom oss, så mange vil nok rynke på nesen og heve moral fingen.

Ja det er sikert rett, kjærlighet trumfer alt. Det jeg er usikker på er, er hun glad i meg eller er jeg en mulighet

Skrevet

Hvorfor lage d så komplisert🙈 

hadde min ff kommet med noe sånt hadde jeg blitt verdens lykkeligste dame...

begge har følelser?? Hva er problemet?? 
nei d er ikke mye å lure på. ❤️

Anonymkode: 90423...1f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...