Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Type min vil jeg skal holde avstand en stund. Det har sine årsaker, og jeg kan skjønne det. Men jeg er så innmari lei meg!! :tristbla:

Hvordan skal jeg greie å motivere meg til å komme meg gjennom dette uten å sitte å grine og være lei meg?

På en måte føler jeg at jeg har mistet han, for jeg kjenner han ganske godt. *snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon jeg også. min kjæreste gjennom over fem år har nettopp flyttet ut. Trengte tid for seg selv sa hun og måtte tenke. :tristbla: Vet ikke om hun noen gang kommer tilbake. Det er vanskelig å ha lang avstand til noen man er veldig glad i og jeg tror ikke min kjæreste kommer tilbake til meg. Det er farlig å håpe for mye tror jeg da blir man bare ulykkelig og skuffet. Det er viktig å komme seg videre i sorgen. Lykke til :grine2:

Skrevet

:klem:

Sånt er trist.

Det eneste rådet jeg har til deg nå er å ta til deg hvorfor han vil du skal holde avstand fra ham, slik at du kan jobbe med det både i dette forholdet og neste forhold.

Du bør også finne ut om han mener en pause eller om det virkelig er slutt for godt, så slipper du gå rundt og lure i tilegg til at du er så lei deg som du er akkurat nå.

Prøv å finne på ting som gjør deg glad eller i alle fall i bedre humør, så du slipper å sitte og tenke for mye over situasjonen. Hold deg i aktivitet, og ikke se på dette som slutten, det kommer alltids noe etter ham, om det ikke skulle fungere likevel.

:klem:

Skrevet

Tror du skal ta deg tid til å grine og være lei deg, jeg. :klem: Det er en måte å få ut sorgen på. Og så får du trøste deg med at all sorg blir mildere med tiden, og hvis du klarer å gjøre som Rhiakath foreslår og holde deg i sving med noe du liker å gjøre eller være litt ute med venner så er nok det det aller beste.

Skrevet

det beste er å feste og finne på ting med venner, det funka bra for meg hvertfall, blir ike noe bedre av å sitte hjemme å grine

Skrevet

Jeg har ikke så velding mange råd å komme med, men ville bare gi deg denne :klem:

Skrevet

være med venner.. trene.. gjøre masse.. ;)

se hvor fantastisk du er og gi det tid.

Skrevet
Get Over It

Joa... nettopp det jeg sliter med da vet du. Tips til å gjøre det bedre om du skjønner.

Skrevet
Joa... nettopp det jeg sliter med da vet du. Tips til å gjøre det bedre om du skjønner.

Det var liksom meg... :sjenert:

Gjest Caramba ii
Skrevet

Huff, så leit.. Ikke noe sommer så trist som kjærlighetssorg.

Ser du ønsker råd, og så vidt jeg kan se så er det beste du kan gjøre nå å faktisk holde deg unna ham. Respekter det han ønsker, og kutt kontakten. Ellers er vel det beste å grine, prate masse med venner, TRENE, finn på ting med venner og prøv å holde deg i aktivitet. Hvis du kan, få deg en eller annen ny hobby, eller bli med på en ny aktivitet (det hjalp meg da jeg hadde kjærlighetssorg).

Klem til deg, trøst deg med at det faktisk går over en dag, selv om du sikkert ikke tror på det nå... :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...