AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Jeg starter Anonymkode: dd78f...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Fant ikke bilder men dunjakker med skin på skuldrene synes jeg var fine. Har ikke sett de igjen. Anonymkode: e791a...f62
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 Alle på de bildene dine har flott hår! Ikke frisyren nødvendigvis men ser ut som "alle" hadde tykt flott hår før 😄 Jeg liker cordfløyel veldig godt 😄 Kan finne noe fint i alle tiår synes jeg. Tidlig 90 talls og 50 talls er mine favoritter. Anonymkode: 58142...5d8 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Elsker 90-talls treningsdresser, masse flotte farger og mange fine mønstre. Synes spesielt Adidas tok helt av den gang. Ikke penklær men elsker å gå i det og se andre i det. Så ei i går med en skikkelig kul 90-talls Adidas treningsdress og retro joggesko. Egentlig elsker jeg mye 90-talls streetwear. Elsker hvite tubesokker, knelange, med eller uten striper, dratt helt opp eller dyttet ned. Og elsker klær med farger. Store baggy gensere i knall farger. Anonymkode: 4f17c...049
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå