AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Jeg har kjøpt fiskeburger, men er alene og klarer ikke spise opp alle 4 på en gang. Jeg spiser en av gangen. Kan de jeg ikke spiser nå fryses? Hvordan tiner jeg de i såfall best..kjøleskap eller micro, før jeg steker de? Tips til hva ha til de? Jeg er kun vant til enten i pitabrød med salat, gr.saker og dressing eller potet, gr.saker og smeltet smør. Andre bruksområder dere kan anbefale? Anonymkode: 1042d...6b9
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Du kan fryse dem ja. Ville tint dem i kjøleskap over natta, evt på benken noen timer. Jeg bruker å ha grove hamburgerbrød, remulade, rødløk , salat og ketchup oppå. Disse er kjempegode! Anonymkode: aaead...894
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 Tusen takk for svar! Da steker jeg en nå med kokte poteter og gulrot og smeltet smør. Har ikke vårløk/purre til å ha i smøret. Kan jeg bruke gul- eller rødløk? Putter de andre 3 i fryseren 😊 Anonymkode: 1042d...6b9
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 Ble det godt? Brukte du løk? 😊 Anonymkode: aaead...894
Tvist Skrevet 26. februar 2021 #5 Skrevet 26. februar 2021 Ertepure er veldig godt til. Kok frosne erter og mos dem med en stavmikser. Litt salt og pepper i så er det supert.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #6 Skrevet 27. februar 2021 Det ble veldig godt. Brukte ikke løk. Ertepure var en god ide, elsker ertepure! Kunne jeg feks stekt fiskeburger, hatt i pitabrød med salat/gr.saker om kvelden og spist til lunsj på jobb? Hvordan få det best mulig? Jeg har evt tilgang på kjøleskap og mikro på jobb. Eller blir det bare "soggy" og ikke godt? Alternativt kunne jeg stekt fiskeburger om kvelden, lagt i kjøleskap og varmet pitabrød om morgenen og fyllt med burger og salat/gr.saker og pakket i folie og oppbevart det i kjøleskap på jobb frem til lunsj? Hva ville dere anbefalt? Anonymkode: 1042d...6b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå