Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd noen av maskene til Dermalogica? var de i så fall verd å prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du oppnå, da?

Til TØRR og sensitiv hud, er Multvitamin-masken bra, men den kan framkalle kviser....

Gentle Cream Exfoliant er knallbra, og gir veldig myk hud etterpå. Men den fjerner alle spor av selvbruner.

Skrevet

Det var egentlig disse to jeg lurte på, pluss også kanskje peelingkremen deres. Hadde veldig lyst på den multivitaminmasken, men kviser frister ikke så veldig.... Har normal hud som jeg liker å skjemme bort....

Skrevet

Du kan jo forsøke å få tak i en prøve eller to, så du ser om du reagerer på den? Den er knall gul/oransje, lukter banan, og tørker ikke inn i huden.

Skrevet

Jeg liker kjempe godt Skin Refining Masque som jeg tror passer for de fleste hudtyper. Jeg har hud som er tørr i kinnene og på haka og normal til fet ellers og denne passer perfekt! Masken er fin til irritert hud,siden den roer ned huden. Den "sluker" den overflødige fettet som gjør at man for kviser/sorte prikker. Den inneholder peppermynte og sink som gir nytt liv til grå og ujevn hud!

Jeg har kjøpt Multivitamin masken en gang og var veldig fornøyd. Den roer ned irritert hud og gir fukt. Innholder konsentrerte vitaminer som gir næring og et sikkerlig kick til tørr og gusten hud!

Skrevet

Tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...