Gå til innhold

Chastity cage på typen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vi har lyst til å prøve dette, men lurer på hvordan man kjøper riktig størrelse. 

Anonymkode: 2b4c3...ecd

Dette kan du google deg fram til på egen hånd. Så slipper vi å underholde de som kanskje ikke synes noe om dette.

Anonymkode: a9d90...709

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette kan du google deg fram til på egen hånd. Så slipper vi å underholde de som kanskje ikke synes noe om dette.

Jeg har besøkt Google om temaet men ble ikke mye klokere. Er redd for å skade ham med feil str bur. Skal ihvertfall styre helt unna elektronisk lås etter det som skjedde med han ene fyren. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS her. Vet du hva; Jeg synes at de som "ikke synes noe om dette" kan holde seg for gode til å klikke seg inn på tråden, så kan vi som synes dette er interessant fortsette å skrive og lese i denne tråden.

Jeg lurer også på hvordan jeg og vi kan finne riktig størrelse, så jeg hører gjerne i fra de som har erfaring i å finne riktig størrelse på buret.

Anonymkode: debdc...8f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har besøkt Google om temaet men ble ikke mye klokere. Er redd for å skade ham med feil str bur. Skal ihvertfall styre helt unna elektronisk lås etter det som skjedde med han ene fyren. 

TS her. Jeg også har lest om det elektroniske som ble hacket :)

Jeg har kommet frem til at jeg tenker å introdusere ideen om et metallbur med integrert låsesylinder for min kjære, også får vi se litt på nett om vi finner et vi begge har lyst til å prøve. Ser at de ikke er så dyre fra aliexpress, så det går an å bestille noen forskjellige og prøve seg litt frem for å se om vi finner form/type og lengde som passer.

Anonymkode: debdc...8f3

Gjest Paramount
Skrevet

Hengelås er nok det beste. Den kan lett klippes i nødstilfelle. Ingen vits å overdrive leken. Du måler rundt ballene, inntil kroppen, for størrelse på ringen. Lengden på buret bør være litt romslig i forhold til hverdagslig størrelse på penis. Den må kunne vokse litt uten at det blir ubehagelig. Mange har flere alternative ringer til samme bur. Dere kan også vurdere et lite og et større bur, så har dere riktig størrelse tilpasset humøret til den som bestemmer ☺️

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Denne fungerer som den skal, det følger med ulike størrelser i ringer og «spacers» og ser ganske så sexy ut når den er montert på. Se opp for billige plagiater, kjøp original. 
CB6000

358635D9-6987-41A0-93D8-577F92FD486E.jpeg

7DDBDC59-B6E7-44F5-AD1F-410816D4734D.jpeg

Anonymkode: 9fc24...ac2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Denne fungerer som den skal, det følger med ulike størrelser i ringer og «spacers» og ser ganske så sexy ut når den er montert på. Se opp for billige plagiater, kjøp original. 
CB6000

358635D9-6987-41A0-93D8-577F92FD486E.jpeg

7DDBDC59-B6E7-44F5-AD1F-410816D4734D.jpeg

Hva er egentlig forskjellen på denne dyre CB6000 i forhold til disse langt billigere på Wish, bortsett fra det etiske da? Disse burene tenner meg, men så var det å få damen med på å "kontrollere" meg? Fantasien er å tilfredsstille henne, eller å se henne ha sex med en annen, mens jeg må ha buret på.

Anonymkode: 8bdfe...0a4

Gjest Paramount
Skrevet

Silikon er guffent synes jeg. Rustfritt stål er mye enklere å rengjøre. Cage av silikon skurrer litt i tillegg, cage skal være av stål.

AnonymBruker
Skrevet

Denne! Svindyr men duger, ikke minst for å holde han innelåst leeenge😎

JailBird2.jpg

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Denne! Svindyr men duger, ikke minst for å holde han innelåst leeenge😎

JailBird2.jpg

Slik bør den se ut ja. Det visuelle er viktig. Hun skal føle seg trygg ☺️, og han skal være i lydig modus.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 9.48):

Vi har lyst til å prøve dette, men lurer på hvordan man kjøper riktig størrelse. 

De fleste bur er av u i redsel størrelse, men kjekt å kjøpe riktig størrelse på ringen som skal holde buret på plass. De fleste bur kommer med 3 alternative tinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...