AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Hei, jeg kommer stadig over filmsnutter med chastity cage for tiden. Ser ut som om det er noe som begynner å bli populært, og jeg har begynt å leke med tanken å prøve det på typen min, som litt power-play og orgasmekontroll. Er det noen her som har prøvd det på mannen sin, og kan dele noen erfaringer her om bruken av det, og kanskje hvilke typer bur dere har prøvd og anbefaler? Anonymkode: debdc...8f3
MuffinStud Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Jeg er mannen og "på den andre siden" av dette. Vi har et bur som vi leker med. Kjøpte billig bur på wish. Trass i å ha prøvd flere ganger, har jeg enda ikke klart å ha det på meg gjennom hele natta, så det er mer en dagsgreie. Spesielt hvis vi har gjøremål hvor kanskje jeg må "slave" litt eller hun føler for å melde seg ut av husarbeidet for dagen, så kommer hun med buret. Det var en nedtur å ikke klare å ha det på gjennom natta, men det er ikke veldig begrensende. Det er stort sett mentalt og rollespillet som er det viktigste uansett, tenker nå jeg. Vi har praktisert orgasmekontroll i over et år nå. Jeg masturberer ikke uten tillatelse og hun setter premissene for hvordan det skjer. Hun kan derimot dytte hodet mitt ned i skrittet sitt nårsomhelst og bli slikket mens hun uanfektet driver på med iPad'en. Hvis hun blir lei uten en orgasme på vei, så klapser hun meg på hodet og jeg må gi plass for womanizer og heller assistere på andre måter. Hun vil ofte ha samleie etter å ha kommet. Jeg synes det er gøy. 5
pantyhoselover Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 MuffinStud skrev (28 minutter siden): Jeg er mannen og "på den andre siden" av dette. Vi har et bur som vi leker med. Kjøpte billig bur på wish. Trass i å ha prøvd flere ganger, har jeg enda ikke klart å ha det på meg gjennom hele natta, så det er mer en dagsgreie. Spesielt hvis vi har gjøremål hvor kanskje jeg må "slave" litt eller hun føler for å melde seg ut av husarbeidet for dagen, så kommer hun med buret. Det var en nedtur å ikke klare å ha det på gjennom natta, men det er ikke veldig begrensende. Det er stort sett mentalt og rollespillet som er det viktigste uansett, tenker nå jeg. Vi har praktisert orgasmekontroll i over et år nå. Jeg masturberer ikke uten tillatelse og hun setter premissene for hvordan det skjer. Hun kan derimot dytte hodet mitt ned i skrittet sitt nårsomhelst og bli slikket mens hun uanfektet driver på med iPad'en. Hvis hun blir lei uten en orgasme på vei, så klapser hun meg på hodet og jeg må gi plass for womanizer og heller assistere på andre måter. Hun vil ofte ha samleie etter å ha kommet. Jeg synes det er gøy. Høres ut som du er i ett drømmeforhold. Skulle gjerne slavet litt for deg og kona di... 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 Dama krever at jeg bruker det av og til. For moro skyld. Det er opphissende å gå med. Bruker et stålbur og ballene blir konstant stimulert av den strammer ringen. Det er vanskelig å ta på, sitter så stramt at jeg gjør det derfor selv. Viser til dama at det er gjort, og leverer nøklene til henne. Det blir til og med litt gøy å gå i butikken på denne måten 🤭 Anonymkode: a9d90...709 1
Dominas leketøy Skrevet 26. februar 2021 #5 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, jeg kommer stadig over filmsnutter med chastity cage for tiden. Ser ut som om det er noe som begynner å bli populært, og jeg har begynt å leke med tanken å prøve det på typen min, som litt power-play og orgasmekontroll. Er det noen her som har prøvd det på mannen sin, og kan dele noen erfaringer her om bruken av det, og kanskje hvilke typer bur dere har prøvd og anbefaler? Anonymkode: debdc...8f3 Mye lang og god erfaring med bur... Fortrekker metallbur. Dersom du bestemmer deg for å prøve, ikke gå for en billig variant, kjøp heller skikkelig kvalitet ;:)
Fioljenta Skrevet 26. februar 2021 #6 Skrevet 26. februar 2021 Før dere eventuelt prøver: prøv noen perioder med orgasmenekt. Altså, der den ene parten bestemmer når og om den andre får komme.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #7 Skrevet 26. februar 2021 Dominas leketøy skrev (1 time siden): Mye lang og god erfaring med bur... Fortrekker metallbur. Dersom du bestemmer deg for å prøve, ikke gå for en billig variant, kjøp heller skikkelig kvalitet ;:) Helt enig. Bruker rustfritt stål. Det er en lek, stål gir en helt annen visuell opplevelse enn silikon. Anonymkode: a9d90...709
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #8 Skrevet 26. februar 2021 Jeg anbefaler sterkt å kjøpe en modell som kan justeres/kommer med utbyttbare deler av forskjellige størrelser. Som f.eks. CB-6000. Anonymkode: d736c...698 1
Tennplugg Skrevet 26. februar 2021 #9 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei, jeg kommer stadig over filmsnutter med chastity cage for tiden. Ser ut som om det er noe som begynner å bli populært, og jeg har begynt å leke med tanken å prøve det på typen min, som litt power-play og orgasmekontroll. Er det noen her som har prøvd det på mannen sin, og kan dele noen erfaringer her om bruken av det, og kanskje hvilke typer bur dere har prøvd og anbefaler? Anonymkode: debdc...8f3 PM meg om du vil høre erfaringer Dominas leketøy skrev (5 timer siden): Mye lang og god erfaring med bur... Fortrekker metallbur. Dersom du bestemmer deg for å prøve, ikke gå for en billig variant, kjøp heller skikkelig kvalitet ;:) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt enig. Bruker rustfritt stål. Det er en lek, stål gir en helt annen visuell opplevelse enn silikon. Anonymkode: a9d90...709 Vi har samme erfaring men det betinger at man finner en "tailor made" variant, alle menn er forskjellige og skal en slik innretning fungere etter sin (eller aller helst min😈) hensikt må den faktisk være tilpasset slik at den kan sitte på uten å irritere for mye. Min mann sier at det er en pirrende blanding av ømhet, følelse av å være forhindret, nesten konstant kjærtegn av de edlere deler som terges og aller mest tanken på at jeg har kontrollen (nøkkelen er i min varetekt) som gjør dette til en erotisk berg og dalbane han ikke vil være foruten. For min del er den en spinnvill cocktail av kontroll, dominans jeg ikke trodde jeg likte og fantasifulle muligheter som åpner seg, selv om ikke alle prøves ut. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #10 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Helt enig. Bruker rustfritt stål. Det er en lek, stål gir en helt annen visuell opplevelse enn silikon. Anonymkode: a9d90...709 TS her. Jeg synes også stålburene ser mer sexy ut enn de lukkede plastburene. Hvor lenge greier dere å ha på burene uten at de må av pga at det er ukomfortabelt? Går det greit med dusjhyginene når de er på, eller må de av i dusjen også? Tisser dere greit med burene på forresten? Anonymkode: debdc...8f3 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #11 Skrevet 27. februar 2021 Tennplugg skrev (11 timer siden): PM meg om du vil høre erfaringer Vi har samme erfaring men det betinger at man finner en "tailor made" variant, alle menn er forskjellige og skal en slik innretning fungere etter sin (eller aller helst min😈) hensikt må den faktisk være tilpasset slik at den kan sitte på uten å irritere for mye. Min mann sier at det er en pirrende blanding av ømhet, følelse av å være forhindret, nesten konstant kjærtegn av de edlere deler som terges og aller mest tanken på at jeg har kontrollen (nøkkelen er i min varetekt) som gjør dette til en erotisk berg og dalbane han ikke vil være foruten. For min del er den en spinnvill cocktail av kontroll, dominans jeg ikke trodde jeg likte og fantasifulle muligheter som åpner seg, selv om ikke alle prøves ut. TS her. Hvor lenge greier din mann å gå med det buret dere har uten at det må av? Anonymkode: debdc...8f3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #12 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her. Jeg synes også stålburene ser mer sexy ut enn de lukkede plastburene. Hvor lenge greier dere å ha på burene uten at de må av pga at det er ukomfortabelt? Går det greit med dusjhyginene når de er på, eller må de av i dusjen også? Tisser dere greit med burene på forresten? Anonymkode: debdc...8f3 Dusjing går helt greit. På do sitter du, og det går helt greit. Jeg bruker den ikke om natten, kan ellers bruke den hele dagen. Litt ubehagelig, men også opphissende. Du skal ha en konstant påminnelse om hvem som er sjefen i huset, det er litt av vitsen Anonymkode: a9d90...709 2
Tennplugg Skrevet 27. februar 2021 #13 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS her. Hvor lenge greier din mann å gå med det buret dere har uten at det må av? Anonymkode: debdc...8f3 Det bør av en gang i døgnet (sorry til alle som fantaserer om noe annet) grunnet hygiene. Ja, dusjing og toalettbesøk sier han går greit men rent praktisk og hygienisk er det nødvendig å ta det av for rengjøring av både utstyr og utstyr, om du forstår. Pluss barbering selvsagt. Vi greier å lage en morsom/sexy seanse av det også, jeg låser han opp og frigjør han og når han er ferdig dusjet og buret rengjort (og tørket) så kan jeg gjerne se på at han monterer det på eller at jeg ønsker å gjøre det. Helt enig med brukeren lenger oppe, at det er pirrende frekt å gå ute blant folk (som ikke vet). Jeg blir faktisk veldig tent av at han må gå på butikken, på puben, på jobb eller på besøk hos familie eller venner med den litt blandede følelsen av opphisselse (for det klemmer godt) og flauhet (herregud, hvem gjør slikt?) vel vitende om at bare jeg vet. Tenner nok meg mer enn han. Han tenner mest på at jeg har kontrollen og at han ikke helt vet om eller når frigjøring skjer. For ikke å snakke om hvordan jeg vil ha det når nøkkelen fiskes fram. I et slikt regime er det lengste vi har testet ut 9 dager om jeg husker rett, da med frigjøring for rengjøring omtrent hver dag, men kun de påkrevde minuttene. 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #14 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 27.2.2021 den 10.24): TS her. Jeg synes også stålburene ser mer sexy ut enn de lukkede plastburene. Hvor lenge greier dere å ha på burene uten at de må av pga at det er ukomfortabelt? Går det greit med dusjhyginene når de er på, eller må de av i dusjen også? Tisser dere greit med burene på forresten? Anonymkode: debdc...8f3 De bør tas av minst annenhver dag for rengjøring av buret og dusjing av mannen. Verken bur eller penis blir ordentlig rent hvis man dusjer med det på. Ellers kan de være på stort sett hele tiden, etter en tilvenningsperiode. Anonymkode: d736c...698 2
M1979 Skrevet 1. mars 2021 #15 Skrevet 1. mars 2021 Hvordan funker det å få ståpikk med et sånt bur på? Har aldri før tenkt over det, men etter å ha lest denne tråden her så tror jeg det hadde vært veldig turnon om dama mi tok kontroll over kuken min på en sånn måte 😊 1
Tennplugg Skrevet 1. mars 2021 #16 Skrevet 1. mars 2021 (endret) M1979 skrev (1 time siden): Hvordan funker det å få ståpikk med et sånt bur på? Har aldri før tenkt over det, men etter å ha lest denne tråden her så tror jeg det hadde vært veldig turnon om dama mi tok kontroll over kuken min på en sånn måte 😊 Det funker ikke å få reisning, det er både litt av poenget og halve moroa. Den vil men får det ikke til. Betinger at buret er rett dimensjonert, en manns utstyr er ikke likt en annens. Frustrerende og opphissende på en og samme tid, for begge to egentlig😇 Endret 1. mars 2021 av Tennplugg 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #17 Skrevet 2. mars 2021 M1979 skrev (11 timer siden): Hvordan funker det å få ståpikk med et sånt bur på? Har aldri før tenkt over det, men etter å ha lest denne tråden her så tror jeg det hadde vært veldig turnon om dama mi tok kontroll over kuken min på en sånn måte 😊 Du får en slags ereksjon, men den går mest "innover" om du skjønner og kuken presser mot buret. Ståpikk er selvsagt umulig pga. buret. Det er likevel mulig å få utløsning med buret på men blir nesten som "avbrudd utløsning". Det er bare å google chastity cum så ser du mange eksempler. Anonymkode: 8bdfe...0a4 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #18 Skrevet 2. mars 2021 Det blir veldig trangt i buret ja. Hun bør slippe deg løs av og til, slik at du får en kontrollert ereksjon, det er bra for helsa. Anonymkode: a9d90...709
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #19 Skrevet 2. mars 2021 Vi har lyst til å prøve dette, men lurer på hvordan man kjøper riktig størrelse. Anonymkode: 2b4c3...ecd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå