AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Del Skrevet 26. februar 2021 Er det noen andre som også blir utålmodig ved vektnedgang? Jeg vet jo at det ikke er mulig, men jeg føler meg alltid 1 kilo lettere når jeg spiser sunt til et måltid og blir nesten fornærmet når vekten ikke har endret seg like etterpå. Eller at jeg går rundt sulten og forventer å ha tatt av til dagen etterpå. Utrolig irriterende 😂 Anonymkode: a60a1...8a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Del Skrevet 26. februar 2021 Gjenkjennelig! Spiste ikke det jeg hadde lyst på og har fortsatt ikke six-pack Anonymkode: 4fda9...58a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Del Skrevet 26. februar 2021 Det tok tid å legge på seg vekta regner jeg med, så det tar tid å få den av også men om du veier deg etter hvert måltid så vil jeg si du er litt ekstrem nå i starten? Hva med å veie seg enten hver morgen eller et par ganger i uka? Det er nye vaner du skal ha inn, og det tar tid Anonymkode: c3c57...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #4 Del Skrevet 26. februar 2021 Det er helt naturlig å være utålmodig, men det er ikke sånn vekttap fungerer. Slow and steady wins the race. Anonymkode: 4dcac...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #5 Del Skrevet 26. februar 2021 Jeg vet jo at det ikke fungerer sånn, det er jo bare ønsketekninger. Jeg er forberedt på at dette vil ta 12-18 måneder, men alle skulle vel ønske det fantes en pille som ordnet det til dagen etterpå 🤭 Anonymkode: a60a1...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå