AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 I morgen er jeg 7 dager over termin - og for hver dag som går syns jeg det er mer og mer skummelt at det ikke skjer noe av seg selv. Baby beveger seg normalt i magen og alt ser bra ut, men baby vokser jo mer og mer å er allerede regnet 11%+ i vekt. Kan jeg be om å bli satt i gang i morgen? Hvor mange ekstra dager må man vente før det skjer noe? Er jo mer risiko for hver dag som går står det.. Anonymkode: 905ef...4e9
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Har du vært/skal du på trivselskontroll? Jeg er like langt som deg og blir nå satt i gang pga. litt lite fostervann. Anonymkode: d424d...064
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du vært/skal du på trivselskontroll? Jeg er like langt som deg og blir nå satt i gang pga. litt lite fostervann. Anonymkode: d424d...064 Ja jeg var der tidligere denne uken og skal tilbake i morgen. Håper noe lignende blir med meg, hehe. Begynner å bli tungt nå Anonymkode: 905ef...4e9
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 Vært i dine sko. Hadde også venninne som mistet babyen sin på overtid helt brått . Likevel måtte jeg gå 11 dager over tiden før de satt meg i gang. Uansett hvor mye man trygler og maser nytter det ikke, så lenge de mener babyen er idag igangsettelsen var fæl, smertefull og lang. Først 14 dager etter termin var han ute, på keiserlig vis. Da hadde jeg mast i 20 timer om keisersnitt siden igangsettelsen ikke nyttet . Masse smerter, masse rier, masse styr . Men ingen åpning av livnorhals. 0,5 -1 cm når de endelig heiv inn håndkleet og da keisesnitt dette var sykehuset i Tønsberg i 2018 Anonymkode: cc5d0...4ea
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #5 Skrevet 26. februar 2021 Da jeg var på trivselskontroll uke 41+3 , regnet dem ut at baby var 32% for mye, likevel lot dem meg gå besten en uke ekstra til fødsel startet av seg selv. Anonymkode: 47ffa...0fc
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #6 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 26.2.2021 den 23.36): Da jeg var på trivselskontroll uke 41+3 , regnet dem ut at baby var 32% for mye, likevel lot dem meg gå besten en uke ekstra til fødsel startet av seg selv. Anonymkode: 47ffa...0fc Jeg er i nesten samme situasjon. Baby var +30% på trivselkontroll på fredag. Men må på død og liv gå en uke til. Kan jeg spørre hvor tung babyen var ved fødsel? Syns det er veldig stressende å gå og grue seg sånn, tror virkelig ikke det hjelper på å få fødsel i gang. Anonymkode: f7e35...eec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå